Als ze er wonen welquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:35 schreef Megumi het volgende:
Of Nederlanders in den vreemden de taal van een ander goed beheersen.
Net alsof het werk wat je doet jouw gedrag rechtvaardigtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:33 schreef wise het volgende:
of we schopen ze er allemaal uit en gaan WIJ ondankbaar werk doen.
Genoeg VMBO mensen die dat kunnen doen.
de poolse mafia wel en de kruimeldieven die hier de autoradio's gappen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:36 schreef BobRooney het volgende:
Polen zijn juist crimineel man
Ja, maar de Nederlanders in Saudi Arabie spreken geen Arabisch.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:38 schreef densmee het volgende:
de nederlanders in amerika spreken wel vloeiend engels ja
toen ik in amerika was, 16 jaar oud, sprak ik wel (steenkolen)engels.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:38 schreef densmee het volgende:
de nederlanders in amerika spreken wel vloeiend engels ja
en dit weet jij omdat?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:39 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ja, maar de Nederlanders in Saudi Arabie spreken geen Arabisch.
Een ex-collega van me heeft er 2 jaar gezeten met zijn ouders. Hij en zijn familie zaten daar in een soort compound.quote:
gevoelige snaar geraakt ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Net alsof het werk wat je doet jouw gedrag rechtvaardigt![]()
Is dat een stille hint als oplossing hier.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:42 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Een ex-collega van me heeft er 2 jaar gezeten met zijn ouders. Hij en zijn familie zaten daar in een soort compound.
dat komt omdat die mensen daar (meestal) een aantal jaar voor hun werk zitten en daarna gewoon weer terug naar Nederland komen, of naar een ander land gaan oid. Iig niet vergelijkbaar met de allochtonen hier.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:42 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Een ex-collega van me heeft er 2 jaar gezeten met zijn ouders. Hij en zijn familie zaten daar in een soort compound.
En ze noemen zichzelf expats...geen allochtoon.
Ja, dat dachten de Turken toendertijd ookquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:47 schreef Repeat het volgende:
[..]
dat komt omdat die mensen daar (meestal) een aantal jaar voor hun werk zitten en daarna gewoon weer terug naar Nederland komen, of naar een ander land gaan oid. Iig niet vergelijkbaar met de allochtonen hier.
ok maar als je ergens tijdelijk moet wezen voor werk is een wezenlijk verschil met emmigrantenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:42 schreef BobRooney het volgende:
[..]
En ze noemen zichzelf expats...geen allochtoon.
wat hij zegtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:49 schreef Litpho het volgende:
Om maar te zwijgen over autochtonen die de nederlandse taal niet beheersen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |