Nee. Ik heb wat tegen molyneux.. dat is allesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Iedereen in rep en roer omdat iemand iets negatiefs zegt over de Wii controller. Big fucking deal.
Mijn huidige werkgever ziet niks in motion sensing dus ik ook nietquote:Without specifically taking aim at Nintendo's Wii, designer Peter Molyneux was critical of motion-sensing control schemes at his Combat in Games speech in Leipzig
Serieus, dat 1/3 van die te dikke amerikanen na 10 minuten halfdood is door een beetje bewegen oke, maar ieder normaal gezond mens word er echt niet moe van (moe is iets anders dan voelen dat je voor de verandering eens niet de hele dag stil hebt gezeten) wat bewegen, en als dat wel zo zou zijn dan hoeven we iig niet meer bang te zijn voor pensioen problemen want dan gaat de meeste de 40 jaar nog geeneens redden.quote:Molyneux continued, concerned with the controls causing fatigue
Hij is niet creatief genoeg om zelf ideeën te bedenken voor wii games.. Hij laat liever bomen in real-time groeien.... Om die bomen vervolgens uit zijn game te halen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:58 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Mijn huidige werkgever ziet niks in motion sensing dus ik ook niet
[..]
Serieus, dat 1/3 van die te dikke amerikanen na 10 minuten halfdood is door een beetje bewegen oke, maar ieder normaal gezond mens word er echt niet moe van (moe is iets anders dan voelen dat je voor de verandering eens niet de hele dag stil hebt gezeten) wat bewegen, en als dat wel zo zou zijn dan hoeven we iig niet meer bang te zijn voor pensioen problemen want dan gaat de meeste de 40 jaar nog geeneens redden.
Ik snap dat moe argument echt niet. Als je een half uur op je fiets zit ben je toch ook niet moe? en kost veel meer energie dan een beetje je arm bewegen.
Ja ik volg dit topic niet zoquote:
Kost misschien meer energie, maar je benen zijn het meer gewend dan je armen. Ga maar eens een doodnormale lightgun game spelen, je krijgt geheid kramp na een tijdjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:58 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Mijn huidige werkgever ziet niks in motion sensing dus ik ook niet
[..]
Serieus, dat 1/3 van die te dikke amerikanen na 10 minuten halfdood is door een beetje bewegen oke, maar ieder normaal gezond mens word er echt niet moe van (moe is iets anders dan voelen dat je voor de verandering eens niet de hele dag stil hebt gezeten) wat bewegen, en als dat wel zo zou zijn dan hoeven we iig niet meer bang te zijn voor pensioen problemen want dan gaat de meeste de 40 jaar nog geeneens redden.
Ik snap dat moe argument echt niet. Als je een half uur op je fiets zit ben je toch ook niet moe? en kost veel meer energie dan een beetje je arm bewegen.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Iedereen in rep en roer omdat iemand iets negatiefs zegt over de Wii controller. Big fucking deal.
En dat negatief vind ik nog best meevallen, zitten best goede punten in dat stukjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Je kunt toch relaxt in je bank zitten met je rechter elleboog leunend op je rechter bovenbeen? Ik zie het iig niet als een vermoeiende pose.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:42 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb me het ook zitten afvragen hoorAls ik die gozer Metroid zie gamen hoop ik niet dit ik continue mijn arm met hand op mijn plasma moet richten
Zullen we even revolutionen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:22 schreef s0ul het volgende:
Ik bedoel zullen we ff Wiien
http://boards.ign.com/nin(...)8263/125252370/p1/?5quote:Don't pass out or anything. This is really JUST a rumor at this point and we have no reason to believe it's true. But that said, one of the things floating around GC 2006 right now is that Nintendo may announce a new Kid Icarus for Wii.
Again, a rumor. R-U-M-O-R. And it's more likely to be false than not, which is why I'm merely posting it to the boards right now.
Say it with me: Rumor.
Good. Now that we have that out of the way, sure would be pretty cool if it could, by some chance, turn out to be true.
Matt
Arm op je been/leuning leggen en het probleem is opgelost. Trouwens, als ik de hele dag bierkratten heb staan tillen op mijn werk (om de paar seconden 1) dan worden mijn armen ook niet moe en dat is toch echt wel iets zwaarder dan het vasthouden van de wiimote denk ik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Kost misschien meer energie, maar je benen zijn het meer gewend dan je armen. Ga maar eens een doodnormale lightgun game spelen, je krijgt geheid kramp na een tijdje
Hey, sla jij je:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Rumor.
vandaag niet over!quote:Nog 1 dag.
Brings back good old memories...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Kost misschien meer energie, maar je benen zijn het meer gewend dan je armen. Ga maar eens een doodnormale lightgun game spelen, je krijgt geheid kramp na een tijdje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |