Klik hier voor Ebow sounds!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:07 schreef Desensitized het volgende:
Kan je eens iets opnemen met zo'n ding?
ik geloof dat ze al een behoorlijke tijd 79 kosten... ik vind het wel erg vet, ik wil er zelf ook wel een, deze is van een vriend... maar goed... ik ben ook niet zo'n FX man, dus heel af en toe zo'n geintje moet kunnen...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:12 schreef Hammet het volgende:
Klinkt wel cool, Thomz! Maar dat ding is toch iets van 100 euro? Dat vind ik dan weer een beetje te duur...
Klinkt tof. Denk dat vooral de combinatie met delay goed werkt. Mooie lang uitgesponnen intro's makenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:16 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
ik geloof dat ze al een behoorlijke tijd 79 kosten... ik vind het wel erg vet, ik wil er zelf ook wel een, deze is van een vriend... maar goed... ik ben ook niet zo'n FX man, dus heel af en toe zo'n geintje moet kunnen...
Ja ik heb wel interesse maar hoe klinkt dat ding preciesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:08 schreef Jorikjet het volgende:
Spam, Boss turbo distortion
http://koopjes.marktplaat(...)fecten/47683026.html
Okee zou je em voor me vast kunnen houden 50 euro inc. !quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:51 schreef Jorikjet het volgende:
http://www.bossus.com/interactive/pd.html , het derde pedaaltje.
http://www.bosscorp.co.jp/demos/en/DS-2_sound/demo.html
het pedaal is 2 in 1, je hebt de normale distortion (DS-1), en een turbo mode, de DS-2 dus.
Donequote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:53 schreef Jorikjet het volgende:
exclusief verzendkosten!, maar anders gaan we even via de mail verder.
jorik apenstaartje tangelder puntje com
Hij is echt vet! Heb em ook gehad. Klinkt heel erg lekker en je kan er alles mee.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik heb wel interesse maar hoe klinkt dat ding preciesheb je er toevallig samples van ?
Zo niet dan fiets ik vanmiddag nog ff langs de lokale gitaarboer om te kijken of die hem heeft en ff te testen
En waarom heb je hem niet meer danquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:16 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Hij is echt vet! Heb em ook gehad. Klinkt heel erg lekker en je kan er alles mee.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:37 schreef Jorikjet het volgende:
heb nog geen mailtje ontvangen dribbel_!
Okee, laat het me maar horen dan als je het weetquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:44 schreef Jorikjet het volgende:
is goed, maar ik wil eventjes wachten op een vriend van me, hij heeft er miscshien ook wel interesse in, maar kan hem ff niet bereiken. vrienden gaan voor, dan fokkers, en dan marktplaats mensjes.![]()
Eens proberen dan. Ik speel zelf vrijwel alleen maar met de Jim Dunlop 41R-96 Delrin 500 (96mm). Is die Jazz III trouwens geen 1.38mm?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:29 schreef Thomzzzzz het volgende:
Ik speel zelf alleen maar op de rode Jim Dunlop Jazz III... 1 mm, klein, mooi puntje, dicht op de snaren en stevig, dus enorm dynamisch bereik... heerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |