quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, daar wil je echt de rest van je leven op spelen...![]()
Ik denk niet dat ik zo'n dure gitaar zou willen hebben eerlijk gezegd.. T klinkt natuurlijk wel heel stoer; ik heb een gitaar/versterker xxxx euro, maar ik zou echt bang zijn om em te beschadigen denk ik....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:15 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]... die 1000 gitaar + 1000 versterker kwam meer in de buurt, maar zelfs daarmee red je het echt niet! Mijn gitaar alleen was al 2100 euro... dus ik ga niet door voor de wasmachine!
Heeft niks te maken met stoer... sterker nog, de meeste vrienden/kennissen in mijn directe omgeving hebben niks met gitaren, dus met indruk maken heeft het niks te maken...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:51 schreef Even het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zo'n dure gitaar zou willen hebben eerlijk gezegd.. T klinkt natuurlijk wel heel stoer; ik heb een gitaar/versterker xxxx euro, maar ik zou echt bang zijn om em te beschadigen denk ik....
Mijn gitaar was 650 euro, ik heb em al 5 maanden maar ben nog steeds "bang" om em te beschadigen moet je voorstellen als ie 4 keer zo duuur zou zijn![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja voor 600 euro heb je een even goede gitaar als een SG alleen hoef je dan niet voor het merk te betalen
Klopt, maar een beetje gelijk heeft ie wel: Je betaalt voor de naam, maar ja, als er niks beters is, dan zul je dus wel moeten!quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
![]()
Iemand die mij voor 600 euro een betere gitaar als n '61 weet, koop ik meteen!
De oudere modellen zijn wel meer hun geld waard, maar de nieuwe SG zijn dus echt niet die 1300 euro waard in principequote:Op zondag 27 augustus 2006 12:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
![]()
Iemand die mij voor 600 euro een betere gitaar als n '61 weet, koop ik meteen!
GAS'ers kunnen zich geen nieuwe auto's veroorloven.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:43 schreef Desensitized het volgende:
Ja, je doet nooit je hele leven met hetzelfde spul. Net als dat je niet je hele leven in dezelfde auto rijd.
Ik dan waarschijnlijk wel weer, maar dat doet er even niet toe
en waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
De oudere modellen zijn wel meer hun geld waard, maar de nieuwe SG zijn dus echt niet die 1300 euro waard in principe![]()
100 jaar. Als je hem normaal behandeld en goed onderhoud zeg maar, dan gaat hij wel je leven lang mee hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:53 schreef Christo_NL het volgende:
Maar ok, jullie zeggen altijd dat een gitaar niet eeuwig mee gaat. Afgezien of je nieuwe gear erbij koopt en dat je tijdens een wild optreden je nek door midden slaat, in hoeverre 'slijt' een gitaar, zo veel bewegende onderdelen heeft zo'n ding namelijk nietwie durft een gemiddelde leeftijd te noemen bij dagelijks @ home gebruik?
Ja, maar nu is er niets aan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:53 schreef Desensitized het volgende:
Die is inderdaad wat overdreven ja.
En Wout, meer spelenKomt het vanzelf!
*mompelt iets over een turbodistortionquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:54 schreef Jorikjet het volgende:
vroeger maakte ze ook kut gitaren. niet iedere oude fender of gibson is een goede gitaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |