zeur nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:28 schreef Corelli het volgende:
Als er iets is waar ik een hekel aan heb is het wel pleziervissen. Vissen op een gruwelijke manier onnodig pijn doen vind ik gemeen en zielig voor de vissen. Die pleziervissers zouden voor straf ook eens een haakje door hun bek moeten krijgen waar lekker aan gesjort wordt.![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:28 schreef Corelli het volgende:
Als er iets is waar ik een hekel aan heb is het wel pleziervissen. Vissen op een gruwelijke manier onnodig pijn doen vind ik gemeen en zielig voor de vissen. Die pleziervissers zouden voor straf ook eens een haakje door hun bek moeten krijgen waar lekker aan gesjort wordt.![]()
Je weet ook dat, dat weerlegd is?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
ehm.. je weet dat die lippen van vissen gevoelloos zijn?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:34 schreef droks het volgende:
Toen ik vroeger nog soms plezierviste ging de haak meestal door hun oog heen.![]()
idd, anders heb je al helemaal geen recht van spreken, TS!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:55 schreef El_Rolando het volgende:
TS is een veganist?
*nog een stomme geitewollensokkendragende- boomknuffelende- groenlinksSPstemmer meldt bij dezen dus, pleziervissenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:51 schreef Sabryas het volgende:
*nog een stomme geitewollensokkendragende- boomknuffelende- groenlinksstemmer meldt
Pleziervissen![]()
Wat verkoop jij je spulletjes duur zeg!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:43 schreef jochem8 het volgende:
Jankkut
[TK] Diverse Hengelsportartikelen
En hoezo dan wel niet?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:57 schreef immortalsean het volgende:
[..]
idd, anders heb je al helemaal geen recht van spreken, TS!!!
Juist ! T'is gewoon doelloos. Visjes verminken voor niets.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:51 schreef Sabryas het volgende:
*nog een stomme geitewollensokkendragende- boomknuffelende- groenlinksstemmer meldt
Pleziervissen![]()
die koeien die een beitel in de nek krijgen, om je biefstukjes op tafel te krijgen, hebben geen pijn?!!quote:
loop niet te jankenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:28 schreef Corelli het volgende:
Als je iets hebt tegen scooters, ben je dan ook hypocriet als je fietst? Het ging over pleziervissen, niet over de bioindustrie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:08 schreef immortalsean het volgende:
[..]
die koeien die een beitel in de nek krijgen, om je biefstukjes op tafel te krijgen, hebben geen pijn?!!
die varkens die electrodes op de slapen krijgen gezet, om je bigmac te maken, hebben geen pijn?!!
die kippen die elkaar kapotbijten in te krappe hokjes, voor je scrambled eggs, hebben dan weer geen pijn?!!
die vissen mogen blij zijn dat ze over het algemeen gewoon lekker worden teruggezet!!!
voor de duidelijkheid: ik ben gewoon een carnivoor, en dit is daarom dan ook om de hypocrisie van de hedendaagse bomenknuffelaar, die te lui is om veganist te worden, aan te tonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |