Ik denk dat (!) over het algemeen (!) de vissen die gevangen worden door sportvissers, het beter hebben dan vissen die worden gevangen voor het eten. Je denk toch niet dat op van die grote visboten mensen werken die al die visjes 1 voor 1 uit hun leiden gaan verlossen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:23 schreef Spacehamster het volgende:
Wat heeft pleziervissen met vleeseten te maken?
Vanalles he.. het hele verschil tussen doden voor de lol en doden voor voedsel.
En doe de vissen ook ff de lol ze gelijk dood te maken ipv ze te laten stikken.
Als die pleziervissers die visjes zouden opeten zouden hun hersenen ook beter werken..
idd, vissen is een vak apartquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:34 schreef Anakin24 het volgende:
vissen is geen sport....
Toen wij als kleine jongetjes gingen vissen gebeurde dit regelmatig als er weer iemand achter je stond. Best lachen hoor. Maargoed, voor de rest ving ik vrij weinig af en toe een eend of een zwaan/gans dat was het wel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:28 schreef Corelli het volgende:
Die pleziervissers zouden voor straf ook eens een haakje door hun bek moeten krijgen waar lekker aan gesjort wordt.![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:48 schreef Anakin24 het volgende:
je gaat toch ook niet voor de lol een musje neerschieten en vervolgens vrij laten ?
( DOMINO D-day )
HET IS DOMINO DAYquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:48 schreef Anakin24 het volgende:
je gaat toch ook niet voor de lol een musje neerschieten en vervolgens vrij laten ?
( DOMINO D-day )
Van onze Visslaggeverquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:28 schreef Corelli het volgende:
Als er iets is waar ik een hekel aan heb is het wel pleziervissen. Vissen op een gruwelijke manier onnodig pijn doen vind ik gemeen en zielig voor de vissen. Die pleziervissers zouden voor straf ook eens een haakje door hun bek moeten krijgen waar lekker aan gesjort wordt.![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:36 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Van onze Visslaggever
Dinsdag 22 Augustus
Naar aanleiding van diverse rellen in de visvriendelijke Fok vijver is de rechtbank tot de volgende slotsom gekomen: De vrouwlijke visser die 150 vissen veel pijn heeft gedaan zal de straf ontvangen die gelijk staat aan haar misdaad.
[afbeelding]
Laat dit een waarschuwing zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |