Tja, dat hoop ik ook. Ik was eigenlijk niet van plan om 's ochtends vroeg al ergens in de rij te gaan liggenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:08 schreef CherryLips het volgende:
schaamteloze tvp
ik hoop niet dat het een drama a la U2, Madonna en Robbie WIlliams wordt wat betreft voorverkoopdat trek ik niet meer
en als die site meer dan 10 bezoekers heeft, crasht ie alquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:42 schreef Kalladar het volgende:
Je kan ze toch ook gewoon op ticketmaster.nl bestellen, ipv mogelijk urenlang in de rij te moeten staan? Enigste nadeel is dat je je tickets niet gelijk hebt..
zwaar overdrevenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en als die site meer dan 10 bezoekers heeft, crasht ie al
Dat verschilt per concert, maar minimaal 4.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:23 schreef Bog het volgende:
hoeveel kaarten kan je per persoon halen eigenlijk?
dus je kan geen 1 kaartje kopen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat verschilt per concert, maar minimaal 4.
Nope, soms 6 of zelfs 8.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Maximaal 4 natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van de week ja. Maar nu niet tochquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:06 schreef roppurt het volgende:
je kan ze al kopen op ticketmaster
Oh?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:06 schreef roppurt het volgende:
je kan ze al kopen op ticketmaster
Nee hoor...tenminste..op mijn PC nietquote:
Errorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:11 schreef roppurt het volgende:
okok:
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=440807&l=NL&C=
geen dank, geen dank
Haha, hier ook, mijn browser schijnt geen cookies te hebben ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |