neee johquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:26 schreef Rio het volgende:
[..]
je gaat haar toch niet stiekem inpalmen via MSN he?
geen zorgenquote:
hoezo moet je dat nou weer wetenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:34 schreef Vinno het volgende:
Om maar ff een nieuw onderwerp aan te snijden...
Ben je nog maagd Blackletter?
Hmmm, goede vraagquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:34 schreef Blackletter het volgende:
[..]
hoezo moet je dat nou weer weten![]()
haha okequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:35 schreef Vinno het volgende:
[..]
Hmmm, goede vraag
Verveling enzo, denk ik.
Zelfde. Lijkt me best vies ook. (En dan heb ik het over anaal natuurlijk WAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:35 schreef Blackletter het volgende:
[..]
haha okenee ben geen maagd, nee nog geen anaal gedaan
jij
?
Als het moet. Maar dan wel een Daytona of een Dino, dat zijn de enige twee mooie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:33 schreef Blackletter het volgende:
[..]
geen zorgenmaar gaan we nu in een ferrari trouwen?
![]()
Hoe wil je het dan verkopen dat je een witte jurk draagt op de bruiloft?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:35 schreef Blackletter het volgende:
[..]
haha okenee ben geen maagd, nee nog geen anaal gedaan
jij
?
dat maakt me allemaal niet uitquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:37 schreef Rio het volgende:
[..]
Als het moet. Maar dan wel een Daytona of een Dino, dat zijn de enige twee mooie.
ik weet ook niet of me dat echt iets lijktquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:37 schreef Vinno het volgende:
[..]
Zelfde. Lijkt me best vies ook. (En dan heb ik het over anaal natuurlijk WAHAHAHAHAHAHA)
Dus twijfel is er wel?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:38 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ik weet ook niet of me dat echt iets lijkt![]()
je moet alleen een keer geprobeerd hebbenquote:
Je vriendje dwingt je gewoon, cumbucket.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:39 schreef Blackletter het volgende:
[..]
je moet alleen een keer geprobeerd hebben
Ik heb ook nog niet het idee dat ik je er volledig van overtuigd heb om de rest van je leven met mij te slijten. Ik voel nog weinig liefde.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:39 schreef Blackletter het volgende:
deze gaat trouwens minder snel vol dan de vorige geloof ikmaarja tonks is er niet he
nee hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:40 schreef tonks het volgende:
[..]
Je vriendje dwingt je gewoon, cumbucket.
haha okequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:41 schreef Rio het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet het idee dat ik je er volledig van overtuigd heb om de rest van je leven met mij te slijten. Ik voel nog weinig liefde.
verbaasde ik me bij het vorige topic al overquote:
trio met wie?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:42 schreef Vinno het volgende:
En een trio dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |