Ik denk dat ie wel om Wenger gelachen heeft.quote:Op zondag 5 november 2006 23:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben benieuwd naar DG's verslag van z'n tripje vandaag![]()
![]()
welk tripje naar Engeland?quote:Op zondag 5 november 2006 23:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben benieuwd naar DG's verslag van z'n tripje vandaag![]()
![]()
De eerste helft absoluut wel. 2e helft minderquote:Op maandag 6 november 2006 13:34 schreef Erasmusch het volgende:
Zo verdedigend speelden ze niet.
Lijkt me toch van niet. Dan stuur ik ze een videobandje van ene meneer Spectorquote:Benieuwd of de FA die punch van Fabregas nog gaat onderzoeken...
OKquote:Op maandag 6 november 2006 14:05 schreef Gunner het volgende:
[..]
De eerste helft absoluut wel. 2e helft minder
[..]
Dat is niet echt vergelijkbaar. Bovendien is Spector expendablequote:Lijkt me toch van niet. Dan stuur ik ze een videobandje van ene meneer Spector![]()
FO!quote:Op maandag 6 november 2006 08:03 schreef Gunner het volgende:
. Ene kant ben ik wel blij dat er verloren is.
Precies. Levert ook zoveel punten opquote:Op maandag 6 november 2006 18:13 schreef zjroentje het volgende:
Ach, als jullie maar mooi voetballen hè?
Maar je hoopt nooit en te nimmer om te verliezen!quote:Op maandag 6 november 2006 17:53 schreef Gunner het volgende:
Ja. ff met beide beentjes op de grond en inzien dat je gewoon moet scoren!
Is toch niets opmerkelijks? Business as usual.quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:27 schreef fanneke het volgende:
Merkwaardig, dat hier nog niets over de 3-0 op Liverpool staat.![]()
Tis een vaste klant op de reservebank maar hij kampte onlangs met een blessure.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:58 schreef Dos37 het volgende:
Waarom speelt Baptista eigenlijk nooit, is ie geblesseerd of gewoon niet goed genoeg.
Ik hoop het. Ik zou hem graag eens echt in actie zien. Liefst in de basis. Als hij geen echte kansen krijgt dan komt ie na het seizoen natuurlijk niet terug en zitten we weer met Reyes opgescheeptquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:21 schreef DutchGooner het volgende:
Hij zit als het goed is morgen weer bij de selectie.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:13 schreef denthemen het volgende:
vorige week in Londen geweest, dan moet je uiteraard langs Highbury, en dat zijn we dus ook geweest, je kon weinig zien ivm alles wat erom heen staat ter beveiliging..Kwam daar een man tegen die vertelde bij Highbury te werken, sloopwerkzaamheden en dergelijke. Hij heeft ons nog geprobeerd bij hoghbury achter de hekken te krijgen maar er was nieuwe beveiliging en die lieten het niet toe.. toen maar naar het nieuwe stadion geweest, konden we ook niet naar binnen ivm de wedstrijd van de volgende dag tegen liverpool. Maar het mooiste was dat hij ons op het einde ergens achteraf waar geen camera's bij waren een tegeltje gaf die ergens op Highbury gehangen heeft, een tegeltje met het oude logo van Arsenal, normaal gesproken worden ze aangeboden bij de veiling maar deze dus niet.. Enig minpuntje is dat er in het midden een kleine hap uit is, dit is met opzet gedaan zodat men hem niet meer kon veilen, maar ik ben er apetrots op!! zal binnenkort eens een foto plaatsen!
quote:Last Updated: Monday, 20 November 2006, 14:38 GMT
Gallas thigh injury rocks Arsenal
Arsenal will be without William Gallas for a "few weeks" after the defender injured his thigh in training.
Gallas' injury comes on the eve of the Gunners' Champions League clash against Hamburg, with Philippe Senderos or Johan Djourou now set to replace him.
"We lost Gallas in the final shot of the training session," said Wenger.
"He's bruised his thigh and will be out for a few weeks. It's a blow because he stabilises our defence. It's a good chance for a young player to come in."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |