die goal van Thierry, jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:28 schreef Gunner het volgende:
die 2e goal bedoel je? Ja daar zag ik ook niets vekeerds aan.
welke minuten werden goals afgekeurd van arsenal?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:27 schreef fanneke het volgende:
We zijn vanavond flink genaaid door een kutspanjaard
![]()
Ben benieuwd wat ie van die Russische Oliebaronnen(lees: maffia) heeft gehad.
1e was terecht(buitenspel). andere (86e minuut) absoluut niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
welke minuten werden goals afgekeurd van arsenal?
Zat idd te wachten op de eerste wakkere...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:29 schreef Barnet_Bee het volgende:
Mooi om die twee post zo onder elkaar te zien.
De 2 thuiswedstrijden winnen en die eerste plaats is binnen denk ikquote:En Arsenal gaat toch wel door, nu is het alleen zaak om eerste te worden in de poule.
Ik vind hem ondanks van de week een net niet speler eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 07:34 schreef Gunner het volgende:
Aliadiere is fit toch? Heeft wel een kans verdient op de reserve bank iig
Onzin.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:14 schreef jorienvdherik het volgende:
bagger wedstrijd gister
ik kon niet lachen om me geld verliesquote:Op donderdag 2 november 2006 09:16 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Onzin.
Ik had me wel kapot gelachen als Love die bal erin had getikt![]()
Zegt wel genoeg dat jullie het met bankzitters van Feyenoord moeten klarenquote:Op donderdag 2 november 2006 12:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Jorien is het superieure Feyenoord niveau gewent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |