De kans dat arsenal gaat scoren wordt niet groter als van persie en Henry niet meespelen.Het veldspel van arsenal zal best aardig zijn, maar United balt ook aardig, en scoort.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het enige waar je bang voor moet zijn is dat we het net weer gaan vinden, mocht dat lukken winnen wij.
Aan het veldspel schort het niet in de 3 voorgaande wedstrijden.
En dat is het verschil tot nu toe.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:02 schreef Cantona_No.7 het volgende:
maar United balt ook aardig, en scoort.
We zien wel, en nu snel naar de Vliert.Althans jij danquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En dat is het verschil tot nu toe.
Maar dit zijn wel de wedstrijden om er weer te staan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:11 schreef DutchGooner het volgende:
Eerlijk is eerlijk, aan een Henry in zijn huidige vorm heb je weinig
Moet dat niet Fabregas zijnquote:
1 te weinigquote:Op zondag 17 september 2006 19:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Drie keer DG, drie keer.
Ik ga toch voor het Engelse commentaar van Sport1 ipv dat onnodige opgehemel van ten Napel en vriendjesquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:31 schreef fanneke het volgende:
Vanavond thuis tegen FC Porto.
Live te zien op de NOS, Nederland 3.
Zendt Sport 1 het wel uit? Je weet het maar nooit tegenwoordigquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ga toch voor het Engelse commentaar van Sport1 ipv dat onnodige opgehemel van ten Napel en vriendjes
Sport 1 zendt ze vanavond alle 8 uit. (CSKA Moskou-HSV al om 18.30uur!!!)quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:09 schreef Gunner het volgende:
[..]
Zendt Sport 1 het wel uit? Je weet het maar nooit tegenwoordig![]()
Studio Ajax
Daar had ik even niet aan gedacht, mooi dus.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:30 schreef fanneke het volgende:
(CSKA Moskou-HSV al om 18.30uur!!!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |