Ze zijn wel aardig, maar ik heb nu al 10.000x gezien hoe een of andere zweedse eigenlijk geen ruk voor de luchtvaart heeft gedaan maar toch erg gewaardeerd wordt in Zweden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:50 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind die korte films juist leuk.
wat doe je dan hier. Dit is een klaagtopic dus ophorken ja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:50 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind die korte films juist leuk.
bedankt! nu zit er een stuk half opgegeten brood op mn beeldschermquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:48 schreef hamkaastosti het volgende:
En wat ik al helemaal niet wil zien zijn die bedreigde talen met negers in de bosjes die praten alsof ze een insect hebben ingeslikt.
ieeeeeeeh !quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:59 schreef Thrilled het volgende:
[..]
bedankt! nu zit er een stuk half opgegeten brood op mn beeldscherm!! !11
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:05 schreef Biancavia het volgende:
"Koffie"
"Het condoom"
"De wc-potHet toilet"
gast die filmpjes duren echt wel langer dan 2,5 minuten. Die met die helicopters kan zeker wel een goede 7 minuten duren als het niet langer is. Vaak is het programma om 10 minuten voor het hele uur afgelopen en dan vullen ze die 10 minuten met reclame EN zo'n filmpje. En wanneer je dat voor de 20ste keer ziet dan is de lol er wel een keer af.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:11 schreef Marijntje het volgende:
Je moet niet zo zeiken, op alle overige commerciele omroepen duurt de reclame precies 2.5x zolang, een reclame bij disovery duurt soms maar 2 of 2,5 minuten dus ik weet niet waar je probleem zit, anders ga gewoon BBC kijken heb je geen reclame meer......
ik moet upc bellen om dat extra channel pack d'r weer op te gooien maar ik ben te luiquote:
In reclames zit nog meer variëteit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:11 schreef Marijntje het volgende:
Je moet niet zo zeiken, op alle overige commerciele omroepen duurt de reclame precies 2.5x zolang, een reclame bij disovery duurt soms maar 2 of 2,5 minuten dus ik weet niet waar je probleem zit, anders ga gewoon BBC kijken heb je geen reclame meer......
Die 3 komen al zo'n 5 jaar voorbij, toen ik nog wat jonger was en echt veel discovery keek kende ik al die filmpjes uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:48 schreef the_RAVEN het volgende:
op dit moment:
"ik put inspiratie in de verhalen die ik hoor"
"Wat ik doe? Ik ontdek"
"mijn wereld is jouw wereld"
#$%#$%#$%#@$%
Aaargh
Die brainiac filmpjes zijn wel leuk, maar weer steeds dezelfde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |