Inderdaad aanklagen voor miljoenenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:22 schreef Verstekbakker het volgende:
[..]
"Ik had wel blind kunnen zijn!"
ja gezellig een weekje kamperen in de Ardennen en Sjaak en Diana in 1 tentjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:34 schreef teamlead het volgende:een teambuildingsweekend lijkt me in deze situatie helemaal hilarisch
Diane doet het nog vooral goed bij de dames van het secretariaat. Ongeveer de helft van het personeel stat achter Sjakie en de andere helft volgt het gebeuren nauwlettend.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:35 schreef A_L_N_F het volgende:
trouwens stijgt sjaak nu in waarde na zijn dronkemansactie gisteren of valt zijn reputatie als een baksteen.
en what about diane?
Ik ga werkelijk waar in mijn broek pissen. Zeker omdat ik ook in een overheidsinstantie op de helpdesk heb gewerkt met dezelfde soort lui!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het teambuildingsweekend komt er binnenkort aan, en mischien dat er iets in het programma "ingepast" kan worden. Dat wordt nog lachen
Ohoh, je brengt me op ideeen... Lingerie met een briefje "van Sjaak"quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:36 schreef tonja het volgende:
Sjaak moet gewoon een kadootje kopen voor Diane. Een lingerie setje ofzo.
Ben je feiten aan het verdraaien?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:40 schreef A_L_N_F het volgende:
hoe zouden de dames hier reageren op een dronken sjaak die je van achteren bij je borsten vastpakt?
Ik hoop dat als mij zoiets overkomt, dat ik de heer in kwestie een welgemikte trap in de testikels toedien.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:40 schreef A_L_N_F het volgende:
hoe zouden de dames hier reageren op een dronken sjaak die je van achteren bij je borsten vastpakt?
Die zouden vragen om meer denk ikquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:40 schreef A_L_N_F het volgende:
Whehehehe, waarom gebeuren zulke dingen nooit bij mij op m'n werk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Diane was woest en ging naar huis. "Als dat hier zo moet kunnen jullie allemaal naa de kl*ten lopen!" Bam, deur dicht.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:39 schreef giMoz het volgende:
trouwens: hulde aan vogeltjesdans voor het zo netjes verwoorden van het (al dan niet) fictieve verhaal, incl (al dan niet) fictieve namen..
Meesterlijk verhaal
Hij schijnt haar niet bewust bij haar tieten gepakt te hebbenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:01 schreef speknek het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar hoe Sjaak Diane vast heeft gegrepen. Als ik jullie gegein lees was het alleen maar een omhelzing, als ik Diane's explosieve reactie lees heeft ie minstens wat secundaire geslachtsdelen gegraaid en de bobbel in z'n broek tegen haar aangewreven. Dus wat is het?
Volgens mij was de staat waarin Ome Sjaak verkeerde tijdens onderhavige handelingen sowieso geen bewuste te noemen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hij schijnt haar niet bewust bij haar tieten gepakt te hebbenDat kan natuurlijk wel per ongeluk zijn gebeurd
En over de bobbel in zijn broek kan wens ik niet te oordelen.
Ik denk niet dat er in zijn kennelijke staat sprake kan zijn geweest van een bobbel, ooit wel eens met een dronken man in bed gelegen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hij schijnt haar niet bewust bij haar tieten gepakt te hebbenDat kan natuurlijk wel per ongeluk zijn gebeurd
En over de bobbel in zijn broek kan wens ik niet te oordelen.
...wijnproeverij bezoeken en vervolgens paintballen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:34 schreef teamlead het volgende:een teambuildingsweekend lijkt me in deze situatie helemaal hilarisch
Bierbrouwerij en dan karten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:23 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...wijnproeverij bezoeken en vervolgens paintballen?
quote:Eenmaal in het hol der sensatie aangekomen
Nu nog uitvinden wie Sjaak is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:00 schreef Diana_Piper het volgende:
Dat gaat duidelijk over mij.
Kansloos wijf.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:41 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een golddiger die hoer zeg met d'r geld. Of nog erger, een vakantie![]()
Wat heeft een feministe van doen met een jankgraag, profiterend mormel?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:22 schreef PrinceLu het volgende:
Weinig feministen in dit topic.
Dat is toch hetzelfde?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat heeft een feministe van doen met een jankgraag, profiterend mormel?
quote:
Jij hebt het eerste topic blijkbaar niet helemaal gevolgd... nee dank je, ik ben liever geen Sjaakquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:26 schreef Evertjan het volgende:
er schuilt een kleine Sjaak in ons allemaal, Iedereen kan een Sjaak zijn. Sjaak is de man die iedereen wil zijn maar niemand durft het. Je wordt ook niet zomaar een Sjaak. Sjaak zijn is een gevoel, hoera voor Sjaak![]()
Heeft Sjaak een vrouw/vriendin/harem eigelijk??
Ik denk het laatse of hij heeft gewoon een paar hoeren voor hem werken hij lijkt me een echte pimp
![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, normaal is het best een goeie kerel. Je kunt met hem lachen, heeft altijd goeie zin, is behulpzaam en terzake deskundig. Maar de geruchten doen nu de ronde dat hij een drankprobleem heeft
Hij is ook niet getrouwd ofzo en staat al een tijdje droog want hij heeft een kop als een trekpleisterVerder sleutelt hij graag aan auto's en is het soms best een nerd. Hij draagt bruine broeken van de c&a en bijna altijd een vest (ook als het warm is). Hij is 46 jaar.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:26 schreef Evertjan het volgende:
Ik denk het laatse of hij heeft gewoon een paar hoeren voor hem werken hij lijkt me een echte pimp![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |