quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:38 schreef ANWB het volgende:
De storing E6 houd in dat de ketel het toerental van de niet goed meet. Dit kan liggen in de stekker van de ventilator of de kabel of de ventilator zelf of de print.
Contoleer de print aan de achter zijde op de plekken waar de connectoren zitten. dit zijn de stekkers. De solderingen aan de achterzijde willen nog wel eens scheuren en dit kan je klacht veroorzaken. Zijn ze gescheurd dan kan je ze met een soldeerbout opnieuw door vloeien.
Heb je meer info nodig dan hoor ik je nog.de stekker kun je er ten alle tijden uit halen, de ketel moet daarna vanzelf opstarten als je hem er weer insteekt.
Succes![]()
Jajaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:38 schreef ANWB het volgende:
De storing E6 houd in dat de ketel het toerental van de niet goed meet. Dit kan liggen in de stekker van de ventilator of de kabel of de ventilator zelf of de print.
Contoleer de print aan de achter zijde op de plekken waar de connectoren zitten. dit zijn de stekkers. De solderingen aan de achterzijde willen nog wel eens scheuren en dit kan je klacht veroorzaken. Zijn ze gescheurd dan kan je ze met een soldeerbout opnieuw door vloeien.
Heb je meer info nodig dan hoor ik je nog.de stekker kun je er ten alle tijden uit halen, de ketel moet daarna vanzelf opstarten als je hem er weer insteekt.
Succes![]()
Gewoon ff voelen of de pomp werktquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:45 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Jaja![]()
Laat ik dan maar gewoon een monteur bellen. Btw kan er ook niet echt bij aan de achterkant![]()
Stervende hoerende kankerkachel![]()
Dan moet je het installatiebedrijf bellen wat het onderhoud verzorgt. WIj hebben dat ook wel es, die verdomde E6quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:25 schreef Razor21 het volgende:
Dat was dus vannochtend om 5.45 toen ik wilde douchen....keek op de ketel en daar knipperde mooi de melding "E6"![]()
Ketel uit/aan geen effect reset geen effect![]()
Moet waarschijnlijk bijgevuld worden , maar daar had ik dus vannochtend geen tijd voor![]()
![]()
Dus heb mij moeten wassen boven de wastafel met koud water![]()
![]()
Gelukkig gisteravond nog wel kunnen douchen..
Nou ik ga straks even kijken wat er loos is....heb verstand van IT dus ook wel van CV ketels![]()
Hahah je kiest niet voor zo een ketel debiel teringjong. Die krijg jequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:41 schreef Goochie het volgende:
Heb je heh...met pauperspul.
Nee hoor, die moet je wel kopenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:50 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hahah je kiest niet voor zo een ketel debiel teringjong. Die krijg je![]()
Je betaalt er wel voor, maar je krijgt een type toegewezen, dat bedoelde ik meerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:52 schreef ANWB het volgende:
[..]
Nee hoor, die moet je wel kopen![]()
Heb laatst een nieuwe laten monteren a 1750 euro![]()
Je mag zelf kiezenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:54 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je betaalt er wel voor, maar je krijgt een type toegewezen, dat bedoelde ik meer![]()
Wij hebben een koophuis, al 15 jaar ofzoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:58 schreef Goochie het volgende:
...niet als je een koophuis neemt, debiel jong. Dan kun je dat allemaal zelf uitkiezen.
Maar ja, jij zit natuurlijk in een bijstandshuisje...dan heb je niets te kiezen, dan moet je alles maar slikken.
Wat ik er aan heb? In principe niet veel behalve dan dat ik jouw "hij woont in een bijstandshuis" volledig ontkracht hebquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:36 schreef Goochie het volgende:
en wtf heb jij eraan als het huis van je ouders 2x in waarde gestegen is?
plus dacht ik dat zo'n stoere gozert al wel zijn eigen pimpin krotje had...
Dat boeit geen drol, de rest is ook 2x zo duur geworden. Als je van de waardestijging wil profiteren, moet je de toko verkopen. De hypotheekverstrekker legt je een boete op wegens voortijdige aflossing (hij had uiteraard op minimaal 30jaar aflossing+rente gerekend) en het eerstvolgende jaar betaal je je scheel aan de belastingen want je hypotheekrente aftrek is weg en je betaalt bealsting over je spaargeld.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:26 schreef Nawien het volgende:
[..]
Is ook bijna 2x in waarde gestegen
Dat boeit wel een drolquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:26 schreef Ramon73 het volgende:
[..]
Dat boeit geen drol, de rest is ook 2x zo duur geworden. Als je van de waardestijging wil profiteren, moet je de toko verkopen. De hypotheekverstrekker legt je een boete op wegens voortijdige aflossing (hij had uiteraard op minimaal 30jaar aflossing+rente gerekend) en het eerstvolgende jaar betaal je je scheel aan de belastingen want je hypotheekrente aftrek is weg en je betaalt bealsting over je spaargeld.
Dus: Je punt, Nawien![]()
Maar als je je huis verkoopt, wil je toch weer een ander huis om in te wonen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:35 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat boeit wel een drol, want als je het huis verkoopt, krijg je er het dubbele voor, grofweg gezien. Anders kreeg je de oorspronkelijke prijs. Is toch wel een groot verschil op een bedrag van 400.000 euro he
![]()
Of boeit dat ook geen drol?![]()
Daarnaast loop je wel mooi op de zaken vooruit.. Weet jij wat er in dat controact staat?![]()
Je beredenering:![]()
Je lijkt me idd het type verwend jochie waarvan de ouders idd een hut van 4ton hebben.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:35 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat boeit wel een drol, want als je het huis verkoopt, krijg je er het dubbele voor, grofweg gezien. Anders kreeg je de oorspronkelijke prijs. Is toch wel een groot verschil op een bedrag van 400.000 euro he
![]()
Of boeit dat ook geen drol?![]()
Daarnaast loop je wel mooi op de zaken vooruit.. Weet jij wat er in dat controact staat?![]()
Je beredenering:![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |