abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:25:03 #1
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_41054598
Dat was dus vannochtend om 5.45 toen ik wilde douchen....keek op de ketel en daar knipperde mooi de melding "E6"

Ketel uit/aan geen effect reset geen effect
Moet waarschijnlijk bijgevuld worden , maar daar had ik dus vannochtend geen tijd voor

Dus heb mij moeten wassen boven de wastafel met koud water
Gelukkig gisteravond nog wel kunnen douchen..

Nou ik ga straks even kijken wat er loos is....heb verstand van IT dus ook wel van CV ketels
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_41054876
De storing E6 houd in dat de ketel het toerental van de niet goed meet. Dit kan liggen in de stekker van de ventilator of de kabel of de ventilator zelf of de print.
Contoleer de print aan de achter zijde op de plekken waar de connectoren zitten. dit zijn de stekkers. De solderingen aan de achterzijde willen nog wel eens scheuren en dit kan je klacht veroorzaken. Zijn ze gescheurd dan kan je ze met een soldeerbout opnieuw door vloeien.
Heb je meer info nodig dan hoor ik je nog.de stekker kun je er ten alle tijden uit halen, de ketel moet daarna vanzelf opstarten als je hem er weer insteekt.

Succes
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:41:34 #3
156057 the_fucker
Ga maar veilig op pad mensen..
pi_41054957
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:38 schreef ANWB het volgende:
De storing E6 houd in dat de ketel het toerental van de niet goed meet. Dit kan liggen in de stekker van de ventilator of de kabel of de ventilator zelf of de print.
Contoleer de print aan de achter zijde op de plekken waar de connectoren zitten. dit zijn de stekkers. De solderingen aan de achterzijde willen nog wel eens scheuren en dit kan je klacht veroorzaken. Zijn ze gescheurd dan kan je ze met een soldeerbout opnieuw door vloeien.
Heb je meer info nodig dan hoor ik je nog.de stekker kun je er ten alle tijden uit halen, de ketel moet daarna vanzelf opstarten als je hem er weer insteekt.

Succes
pi_41054970
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:41 schreef the_fucker het volgende:

[..]

Ieder zijn ding
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:45:13 #5
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_41055054
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:38 schreef ANWB het volgende:

Succes
Jaja
Laat ik dan maar gewoon een monteur bellen. Btw kan er ook niet echt bij aan de achterkant

Stervende hoerende kankerkachel
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_41055057
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:43 schreef Saik0 het volgende:
[afbeelding]

@TS: Misschien moet je er een monteur bijhalen
Trots van het Noorden!
pi_41055214
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:45 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Jaja
Laat ik dan maar gewoon een monteur bellen. Btw kan er ook niet echt bij aan de achterkant

Stervende hoerende kankerkachel
Gewoon ff voelen of de pomp werkt

Kan niet moelijk zijn lijkt mij
pi_41055776
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:25 schreef Razor21 het volgende:
Dat was dus vannochtend om 5.45 toen ik wilde douchen....keek op de ketel en daar knipperde mooi de melding "E6"

Ketel uit/aan geen effect reset geen effect
Moet waarschijnlijk bijgevuld worden , maar daar had ik dus vannochtend geen tijd voor

Dus heb mij moeten wassen boven de wastafel met koud water
Gelukkig gisteravond nog wel kunnen douchen..

Nou ik ga straks even kijken wat er loos is....heb verstand van IT dus ook wel van CV ketels
Dan moet je het installatiebedrijf bellen wat het onderhoud verzorgt. WIj hebben dat ook wel es, die verdomde E6

Of water koken en dan met een emmertje douchen
Still Pimpin' .. Ahaaight
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:41:58 #9
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_41056452
Heb je heh...met pauperspul.
als in goochelaar
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:50:16 #10
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_41056693
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:41 schreef Goochie het volgende:
Heb je heh...met pauperspul.
Hahah je kiest niet voor zo een ketel debiel teringjong. Die krijg je
pi_41056750
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:50 schreef Nawien het volgende:

[..]

Hahah je kiest niet voor zo een ketel debiel teringjong. Die krijg je
Nee hoor, die moet je wel kopen

Heb laatst een nieuwe laten monteren a 1750 euro
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:54:34 #12
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_41056837
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:52 schreef ANWB het volgende:

[..]

Nee hoor, die moet je wel kopen

Heb laatst een nieuwe laten monteren a 1750 euro
Je betaalt er wel voor, maar je krijgt een type toegewezen, dat bedoelde ik meer
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:58:58 #13
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_41056970
...niet als je een koophuis neemt, debiel jong. Dan kun je dat allemaal zelf uitkiezen.

Maar ja, jij zit natuurlijk in een bijstandshuisje...dan heb je niets te kiezen, dan moet je alles maar slikken.
als in goochelaar
pi_41056978
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:54 schreef Nawien het volgende:

[..]

Je betaalt er wel voor, maar je krijgt een type toegewezen, dat bedoelde ik meer
Je mag zelf kiezen

Vergelijk het vermogen/verbruik evt hergebruik van je uitlaatgassen etc. etc.

Als je een Bosch monteur laat komen heb idd minder keus
pi_41057155
Wij hebben altijd warm water. We hebben zon zonnecollector wat water verwarmt, en daar douchen wij dus ook van... Best warm water, de leidingen voelen nu als ongeveer 50C, en er kan altijd bij verwarmt worden door de ketel.
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:26:09 #16
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_41057804
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:58 schreef Goochie het volgende:
...niet als je een koophuis neemt, debiel jong. Dan kun je dat allemaal zelf uitkiezen.

Maar ja, jij zit natuurlijk in een bijstandshuisje...dan heb je niets te kiezen, dan moet je alles maar slikken.
Wij hebben een koophuis, al 15 jaar ofzo
Maar toentertijd was het geloof ik niet zo, want de buren hebben ook allemaal dezelfde.

Is ook bijna 2x in waarde gestegen , dus wat is je punt Cholera?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:36:46 #17
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_41058170
en wtf heb jij eraan als het huis van je ouders 2x in waarde gestegen is?

plus dacht ik dat zo'n stoere gozert al wel zijn eigen pimpin krotje had...
als in goochelaar
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:38:04 #18
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41058217
Echt elke dag wel een klaagtopic van TS .

Maak je toch eens niet zo druk man .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:58:45 #19
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_41058861
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:36 schreef Goochie het volgende:
en wtf heb jij eraan als het huis van je ouders 2x in waarde gestegen is?

plus dacht ik dat zo'n stoere gozert al wel zijn eigen pimpin krotje had...
Wat ik er aan heb? In principe niet veel behalve dan dat ik jouw "hij woont in een bijstandshuis" volledig ontkracht heb

Ik wil idd ook nog wel es een eigen huis. maar dat hoeft nu nog niet. Ik heb alles wat ik wil.

- Kamer van 5 bij 6
- Badkamer
- WC
- Patiokamer, dus staat in principe los van het huis
- Eigen in/uit-gang

En nog de standaard dingen als ernstige pc, dikke tv, stevige stereotoren + een console

Nee, dit is net een eigen huis
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:10:45 #20
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_41069412
Oude buurjongen die nog al hendig is langsgeweest.
Water bijgevuld staat nu op de 2 bar...alleen geeft hij nu C6 aan.

Wat gegoolge zegt dat dan de ventilator niet op toeren komt...klopt ook wel je hoort hem heel zachtjes.

Dus nu maar even Gas Water & Lucht bellen..benieuwd wat het gaat kosten...
In elk geval morgenochtend vroeg nog koud water

Want als ik ze nu laat komen betaal je helemaal de hoofdprijs
pi_41069851
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:26 schreef Nawien het volgende:

[..]
Is ook bijna 2x in waarde gestegen
Dat boeit geen drol, de rest is ook 2x zo duur geworden. Als je van de waardestijging wil profiteren, moet je de toko verkopen. De hypotheekverstrekker legt je een boete op wegens voortijdige aflossing (hij had uiteraard op minimaal 30jaar aflossing+rente gerekend) en het eerstvolgende jaar betaal je je scheel aan de belastingen want je hypotheekrente aftrek is weg en je betaalt bealsting over je spaargeld.

Dus: Je punt, Nawien
pi_41069922
Betaal je rekeningen, dan heb je dit soort troep niet en hoef je ook niet elke dag te klagen. Wat heb jij een kutleven zeg
Tralalalala Die Dom Die Dom
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:35:26 #23
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_41070063
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 19:26 schreef Ramon73 het volgende:

[..]

Dat boeit geen drol, de rest is ook 2x zo duur geworden. Als je van de waardestijging wil profiteren, moet je de toko verkopen. De hypotheekverstrekker legt je een boete op wegens voortijdige aflossing (hij had uiteraard op minimaal 30jaar aflossing+rente gerekend) en het eerstvolgende jaar betaal je je scheel aan de belastingen want je hypotheekrente aftrek is weg en je betaalt bealsting over je spaargeld.

Dus: Je punt, Nawien
Dat boeit wel een drol , want als je het huis verkoopt, krijg je er het dubbele voor, grofweg gezien. Anders kreeg je de oorspronkelijke prijs. Is toch wel een groot verschil op een bedrag van 400.000 euro he

Of boeit dat ook geen drol?

Daarnaast loop je wel mooi op de zaken vooruit.. Weet jij wat er in dat controact staat?

Je beredenering:
pi_41070250
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 19:35 schreef Nawien het volgende:

[..]

Dat boeit wel een drol , want als je het huis verkoopt, krijg je er het dubbele voor, grofweg gezien. Anders kreeg je de oorspronkelijke prijs. Is toch wel een groot verschil op een bedrag van 400.000 euro he

Daarnaast loop je wel mooi op de zaken vooruit.. Weet jij wat er in dat controact staat?

Je beredenering:
Maar als je je huis verkoopt, wil je toch weer een ander huis om in te wonen?
pi_41071590
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 19:35 schreef Nawien het volgende:

[..]

Je beredenering:
Je lijkt me idd het type verwend jochie waarvan de ouders idd een hut van 4ton hebben.
Maar goed, als je ouders een huis hebben van 4ton en de hypotheek is eraf en ze verkopen het, hebben ze inderdaad 2 ton meer in handen dan 15 jaar geleden, nu dus 4ton. Maar in je reactie maak ik op dat ze een hypotheek hebben (over die oorspronkelijke 2ton). Ze zijn nu ws halverwege met aflossen, staat nog 1 ton open. Als je die aflost in 1 klap, krijg je altijd een boete (of een van je ouders moet overlijden, er zijn weliswaar clausules die de hypotheek boetevrij aflosbaar maken). Ze verkopen de hut voor 4ton, staat nog 1 ton schuld is dus 3ton over en daar gaat de boete nog af. Houden ze mooi 2,5ton ofzo van over. Kopen ze daar een huis van....haha...van 4ton, hebben ze nu ineens een schuld van 1,5ton. Ze kunnen dus maar beter in het oude huis blijven wonen. Ergo, die waardestijging levert je nauwelijks iets op. Tenzij je gehuurd of goedkoper gaat wonen. Dan heb je alleen het jaar erna een hoop geld op de bank waar je rente op vangt waar je weer belasting over moet dokken. Nee, rijk worden kan niet meer in Nederland. Alleen de rijken worden nog rijker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')