Ik eigenlijk ook niet. Maar misschien wordt het nog wat, dat het moet groeien enzo.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:59 schreef Neenetje het volgende:
Ik vind het stiekem niet zo leuk.
Ik zat me toen af te vragen of de brandweer ook in de buurt was.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:43 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Dat geld in de broodrooster
Weet 't wel bijna zeker, zouden best figuranten kunnen zijn, want in die zogenaamde worstel ronde speelde er ook iemand erg nep, hij deed alsof hij pijn had terwijl die worstelaar duidelijk naast hem neer kwamquote:Op maandag 18 september 2006 10:56 schreef leichje het volgende:
Vond het best wel lachen vooral Ruben N. ben toch wel echt fan van hem .
Maar die gozer die gewonnen heeft kwam me zo bekend voor van een ander programma,dus zouden de kandidaten
ingehuurd zijn ofzo?
MAAR RUBEN IS EEN TOPPERTJE, vanavond try before you die.
geloof mij maar, misschien zaten er 2 figuranten tussen en 2 met een IQ van een pak koffie, hoor zelf vaak genoeg dat figuranten worden gevraagd voor spelshows om als kandidaat te spelen...quote:Op maandag 18 september 2006 11:50 schreef boneyard het volgende:
volgens mij ging er tijdens zijn gevecht iets mis waardoor het wel echt veel pijn deed.
Uhm... Hij landde met z'n elleboog in z'n maag.quote:Op maandag 18 september 2006 11:42 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Weet 't wel bijna zeker, zouden best figuranten kunnen zijn, want in die zogenaamde worstel ronde speelde er ook iemand erg nep, hij deed alsof hij pijn had terwijl die worstelaar duidelijk naast hem neer kwam
quote:Op maandag 18 september 2006 22:52 schreef NAF_NAF het volgende:
Ik ben naar opnames geweest vorige week en het is best wel leuk.
Die mensen moeten gewoon echt pijn lijden en weten van te voren niet wat ze ervoor moeten doen.
Ruben is echt leuk, ook naar het publiek toe.
Sommige kandidaten zijn wel een beetje weird!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |