Net of dat zo interessant is bij deze quizquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:41 schreef teig het volgende:
jammer dat je al zoveel voorstukjes ziet. Dat je al weet wie er doorgaan naar de eindronde...
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Plassen in de WC om te antwoorden
is ook zo...quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Net of dat zo interessant is bij deze quiz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een meisje!
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er blijft niets over van die auto
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
Tering, lach niet zo debiel om jezelf.
Op Nederland 1 ookquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
De debielheid van de kandidaten straalt er weer van af hoor
Ik kom net binnen vallen, maar die rechter is wel enigszins oke toch?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
De debielheid van de kandidaten straalt er weer van af hoor
Lekker pijpbekkie heeft ze met die beugelquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kom net binnen vallen, maar die rechter is wel enigszins oke toch?.
Die plast aan de barquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kom net binnen vallen, maar die rechter is wel enigszins oke toch?.
Ik neem aan dat ze daarop geselecteerd worden, of het is compleet verzonnen, dat kan ook nog natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Debielheidsfactor van de kandidaten is weer hoog hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |