quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
Zelfs de automaat twijfelt aan de kwaliteit, want als ik op de koffie knop druk, gaat automatisch het knopje met "sterkte"branden.
dat gore spul krijgen wij hier ook iddquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:51 schreef RuiDaSilva het volgende:
Max Havelaar als ik alleen die naam al zie ga ik al over mijn nek, dat ze het durven te verkopen![]()
Bij ons op de uni staan "gewone" automaten en max-h automaten naast elkaar. Gek dat niemand die laatste kiestquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:51 schreef RuiDaSilva het volgende:
Max Havelaar als ik alleen die naam al zie ga ik al over mijn nek, dat ze het durven te verkopen![]()
Eensch, en sommige mensen hebben nog meer pech, zoals hier, want die vuile automaat is al 2 dagen leeg, en er is dus helemaal geen koffiequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
Sommige mensen hebben geluk, en lekkere koffie op het werk.
Ander zijn ziet zo gelukkig, en moetyen het doen met zwart lauw slootwater wat als koffie door het
leven moet gaan.
Zelfs de automaat twijfelt aan de kwaliteit, want als ik op de koffie knop druk, gaat automatisch het knopje met "sterkte"branden.
Dat is dan wel weer lief dat die mij sterkte toewenst.![]()
Maar voor de rest zou smerige koffie op het werk bij wet verboden moeten worden
Wij ook. De automaat is te ver lopen en zelf gezette koffie smaakt sowieso beterquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hadden wij maar een koffieautomaat. Dan kon je tenminste ook nog eens kiezen wat je wilt drinken. Maar nee, wij moeten het zelf gaan zetten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |