abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41053601
Sommige mensen hebben geluk, en lekkere koffie op het werk.
Ander zijn ziet zo gelukkig, en moetyen het doen met zwart lauw slootwater wat als koffie door het
leven moet gaan.
Zelfs de automaat twijfelt aan de kwaliteit, want als ik op de koffie knop druk, gaat automatisch het knopje met "sterkte"branden.

Dat is dan wel weer lief dat die mij sterkte toewenst.
Maar voor de rest zou smerige koffie op het werk bij wet verboden moeten worden
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_41053636
DE Koffie op het werk
pi_41053823
Max Havelaar als ik alleen die naam al zie ga ik al over mijn nek, dat ze het durven te verkopen
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_41053857
Laat ik nou net in de horeca werken waar ze wél cappuccino met de nodige schuim schenken.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_41053882
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 09:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
Zelfs de automaat twijfelt aan de kwaliteit, want als ik op de koffie knop druk, gaat automatisch het knopje met "sterkte"branden.
pi_41053887
Vroeger hadden wij de DE koffie manager op onze PC's zodat je vanaf je werkplek kon kiezen en vervolgens je koffie kon ophalen in de pantry, helaas werd daar te veel misbruik van gemaakt en mee gespeeld en hebben we dat dus niet meer
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:55:29 #7
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41053908
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 09:51 schreef RuiDaSilva het volgende:
Max Havelaar als ik alleen die naam al zie ga ik al over mijn nek, dat ze het durven te verkopen
dat gore spul krijgen wij hier ook idd
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_41053962
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 09:51 schreef RuiDaSilva het volgende:
Bij ons op de uni staan "gewone" automaten en max-h automaten naast elkaar. Gek dat niemand die laatste kiest En dan als bestuur ook nog gaan klagen over dat neimand voor die "eerlijke" koffie kiest. alsof het daar wat mee te maken heeft; hij is gewoon niet te zuipen, ligt echt niet aan of het moeilijker te krijgen is want dat is niet echt zo.
[KNE]-Mod
pi_41054222
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 09:43 schreef Vinno het volgende:
DE Koffie op het werk
Huh?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:55:02 #10
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_41055272
Hadden wij maar een koffieautomaat. Dan kon je tenminste ook nog eens kiezen wat je wilt drinken. Maar nee, wij moeten het zelf gaan zetten
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_41056256
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 09:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
Sommige mensen hebben geluk, en lekkere koffie op het werk.
Ander zijn ziet zo gelukkig, en moetyen het doen met zwart lauw slootwater wat als koffie door het
leven moet gaan.

Dat is dan wel weer lief dat die mij sterkte toewenst.
Maar voor de rest zou smerige koffie op het werk bij wet verboden moeten worden
Eensch, en sommige mensen hebben nog meer pech, zoals hier, want die vuile automaat is al 2 dagen leeg, en er is dus helemaal geen koffie

De echte koffie hebben ze hier een half jaar geleden afgeschaft !!!!!
pi_41056499
Ik had op mijn laatste stageadres zulke goddelijk smakende koffie van Cafébar ofzoiets, was het ding te duur en werd ie vervangen voor een Nescafe-prutsapparaat.
pi_41060827
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hadden wij maar een koffieautomaat. Dan kon je tenminste ook nog eens kiezen wat je wilt drinken. Maar nee, wij moeten het zelf gaan zetten
Wij ook. De automaat is te ver lopen en zelf gezette koffie smaakt sowieso beter .
pi_41061825
Prima koffie hier. Zo'n soort espresso-apparaat dat eerst bonen gaat malen en waar ook capuccino e.d. uitkomt.
pi_41062095
Op mijn afstudeerstage stond/staat een automaat die zulke vieze troep maakte, en toch opzuipen he. Normaal drink ik de hele dag koffie, maar van die zooi echt pijn in je pens na 4 bakkies. Bah.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')