neh... is een vriend van Surfer....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:16 schreef Atuniel het volgende:
Die echo99 is toch een collega van jou Brown?
Ik kom hem bijna overal tegen op FOK
Moet wel, tis een vriend van Surferquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:18 schreef Chocobo het volgende:
Echo is de Rabobank hoer.
edit: 99 het geboortejaar![]()
Thuis alles ok Gijs.... ? Tam lekker zo met de zwangerschap.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:19 schreef Atuniel het volgende:
Geen idee, ken m verder niet.. maar dat MSN icoon zie ik echt overal![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je zoon was weer heerlijk van het weekend!![]()
![]()
Yep gaat prima.. net als bij de vorige zwangerschap groeit de kleine hard..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Thuis alles ok Gijs.... ? Tam lekker zo met de zwangerschap.
Die was echt fuckedupquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:22 schreef Chocobo het volgende:
En aan de Christman gaat naar Taiwin ook
ja ik ookquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moest hier gisteravond nog aan denken,.....
Ohja, is dat die gozer die je zo hard uitlachte toen je een keer mol bij Surfer kwam na de geboorte van Daan. Maar die zelf 2 weken een "burnout"heeft gehad na de geboorte van zijn eigen kindquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:18 schreef Chocobo het volgende:
Echo is de Rabobank hoer.
edit: 99 het geboortejaar![]()
Ja zou zo maar kunnen inderdaad..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:43 schreef Quinny het volgende:
He Struikje, geef Tess rust en regelmaat. Na 17:00u geen bezoek meer (wie dan ook) sávonds in bad. Misschien is het gewoon meer de onrust waardoor ze zo huilt?
Ja dat helpt hoor Gijs... Jasmijn is makkelijk..... net als Jort... het verschil tussen Jort en Daan is enorm.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:53 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja zou zo maar kunnen inderdaad..
Die kraamverzorgerster die hamerde ook echt op de regelmaat, iedere dag hetzelfde doen, want als het anders gaat zijn ze heel gevoelig voor. Bezoek smiddags een uurtje of sochtends.. en daarna niet.
Ik kan nu bij Jasmijn de klok er op gelijk zetten.. 0630 word ze wakker, 0730 eerste slaapje tot 0830.. savonds na het eten gaat ze hangen en pruttelen, tijd voor "badje" (zit ze me flirtend aan te kijken) , na het badje de warme melk en dan naar bed. Van begin af aan zo ingerold.. zal wel helpen dat ze een makkelijke baby is, vind alles prima.
Maar goed, ieder zn ding, ieder zn manier en ieder kind is anders waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:19 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Moet wel, tis een vriend van Surfer
Ja daarom.. ik hoop echt dat de volgende ook zo is.. dan blijft het leukquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat helpt hoor Gijs... Jasmijn is makkelijk..... net als Jort... het verschil tussen Jort en Daan is enorm.
Ja,... hoe dan ook, daar kom je wel weer uit hoor. 1e jaar is nu eenmaal het zwaarst.... afhankelijk wat voor soort kind je hebtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:56 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja daarom.. ik hoop echt dat de volgende ook zo is.. dan blijft het leuk
Ik vond alleen de eerste 3 maanden relatief "zwaar" .. voor de rest is het alleen maar genieten eigenlijk.. ook al stond ik vanacht weer bij dr bed omdat ze aan het huilen was.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... hoe dan ook, daar kom je wel weer uit hoor. 1e jaar is nu eenmaal het zwaarst.... afhankelijk wat voor soort kind je hebtMet Daan hebben we wel wat zware maanden gekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |