Volgens mij ging ze met de treinquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:26 schreef Scorpie het volgende:
Of je gebruikt die ene hersencel voor meer dan alleen ademhalen, dan hoef je a) hier niet te posten in KLB, b) je bespaart jezelf + de buschauffeur een hoop tijd en moeite en c) je verspilt niet 3 minuten van mijn kostbare tijd om jou op je ontzettende domheid te wijzen.
dat sunscreen/sunshine liedje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:47 schreef Punjab het volgende:
Hey TS, jouw onderschrift hé... das uit een liedje, weet je toevallig hoe dat liedje heet?
Ja maar hoe heet het precies dan? BlaBla Artiest - Sunscreen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
dat sunscreen/sunshine liedje.
Je weet wel dat hij je een boete bespaart? Of ben je nog steeds niet onder die steen vandaan gekomen? Besides, het is toch ook gewoon een ENORME blunder van jouw kant?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:52 schreef Iksje het volgende:
Baz Luhrman-Sunscreen
En het gaat me niet zozeer om het feit dat ik de opmerking kreeg over het foutief invullen, dan wel over de manier waarop die gegeven werd (naar medereizigers kijken, alles goed verder, de blik...)
Ik vind je nu anders ook al best wel dom overkomen hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:27 schreef Iksje het volgende:
(dāt zou pas dom overkomen, op vrijdag niet beseffen dat het vrijdag is)
Je mag heus wel verstrooid zijn maar kijk dan ook niet raar op als mensen een beetje meewarig naar je kijken met een vragend 'verder alles goed? ' blik. Je hebt toch geen boete gekregen? Of mag niemand commentaar hebben als je een keer wat fout doet, blijf jij ook altijd neutraal kijken als iemand anders een foutje maakt die in principe niet echt slim over komt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:27 schreef Iksje het volgende:
god zeg, mag een mens niet meer verstrooid zijn, zo vroeg? 't Is echt niet dat ik het moedwillig verkeerd heb ingevuld met de bedoeling vrijdag weer te reizen en dan te zeggen dat ik de dag verkeerd heb geschreven. (dāt zou pas dom overkomen, op vrijdag niet beseffen dat het vrijdag is)
zo mag ik het horenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:32 schreef jogy het volgende:
Maar kusjeknuf hoor, stomme conducteur.
Ik ben ook de moeilijkste nietquote:
Whehe, die mensen zijn dan ook dom als modderquote:Maar ja, nogmaals, ik was er gewoon van uit gegaan dat ik het gisteren goed had ingevuld, en dus vandaag gewoon + 1 moest doen in de datum. Dat is stomweg verstrooid zijn, geen kwaadwil. Ik kijk inderdaad neutraal tot lichtjes lachend (uit herkenning dan wellicht) als iemand zo'n foutje maakt.
Ik kijk echter wel geīrriteerd of meewarig als, zoals ik laatst meemaakte, iemand bij hoog en laag volhield dat ze geen boete verdiende, want alle andere conducteurs hadden geen opmerking gemaakt over haar treinabonnement dat al meer dan een week vervallen was. Dat is geen verstrooidheid meer, dat is moedwil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |