zoiets dus?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:25 schreef veldmuis het volgende:
Ik vind dat er gewoon een rode lamp moet komen op pinautomaten waar op staat "IK HEB GEEN BONNEN" en die aangaat, ja, als eh de bonnen dus op zijn zegmaar dus.
WTF is dat nou weerquote:
Bij welke shoarmaboer staat deze?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:27 schreef outcast_within het volgende:
[..]
zoiets dus?
[[url=http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/12072006164.jpg]afbeelding][/url]
Hemaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Bij welke shoarmaboer staat deze?
Dat maak ik echt haast nooit mee. Is 1x gebeurd ofzo, maarja, mijn hersenen zijn best snel, dus ik weet van: pas op, hinderlaag !quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:54 schreef outcast_within het volgende:
Pinnen Normaal:
tjoep
piep piep piep piep
Geldopnemen kies
50E kies
Bonnetje? Nee kies.
Pinnen KLB:
tjoep
piep piep piep piep
Geldopnemen kies
50E kies
Er kan geen bonnetje worden afgegeven, Wilt u doorgaan? Automatisch Nee kies
Neeee *wereld instort, minuten van je leven weg, weer iemand die sterft aan honger, en weer opnieuw beginnen met pinnen terwijl de rij achter je steeds groter word![]()
Dit gaat over de Postbankquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:58 schreef jogy het volgende:
Postbank is gewoon cool. die vraagt dus of je wilt stoppen ofzo. Met andere woorden mijn automatisme werkt gewoon nog en ik krijg mijn geld.
Waar staat het dat het over de postbank gaat, volgens mij begrijpen we elkaar niet helemaal. De postbank heeft meer dan een jaar besloten dat de vraag zo gesteld moet worden dat degene die wel een bonnetje willen niet door gaan en degene die geen bonnetje hoeft gewoon kan pinnen. Andere geldautomaten geven dus de vraag 'wil je doorgaan' en de Postbank geeft de vraag 'wil je stoppen?'quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:30 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Dit gaat over de Postbank
en TS heeft volledig gelijk.
De bedenker van deze interface is een amateur die ontslagen moet worden.
Weet je hoe duur wc papier is tegenwoordig?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:28 schreef enlightenedwizza het volgende:
waarom wilt iemand die fucking papiertjes überhaupt hebben...check je transacties lekker op internet
truequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:30 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Weet je hoe duur wc papier is tegenwoordig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |