quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Vertel, warme kwak is wel ok?
Bedankt nog.quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:33 schreef yvonne het volgende:
[...]
Kweenie, ik slik het altijd snel door
Ik ga er geen wijnproeftest mee houden hoor
Nee, ik ga zo slapen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:31 schreef Terpstra het volgende:
Ga naar school, oversexte puber
Ben jij zo iemand die de hele nacht achter zijn computer zit en dan pas tegen de ochtend ze bed is opzoekt terwijl ieder normaal mens wakker wordt?quote:
Ben jij zo iemand die op een forum komt, iedereen uitlacht en dan tot de conclusie komt dat je er zelf ook zit?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:33 schreef Terpstra het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die de hele nacht achter zijn computer zit en dan pas tegen de ochtend ze bed is opzoekt terwijl ieder normaal mens wakker wordt?
Ik ben iemand die een nachtje heeft overgeslagen, en gister gewoon wakker was.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:33 schreef Terpstra het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die de hele nacht achter zijn computer zit en dan pas tegen de ochtend ze bed is opzoekt terwijl ieder normaal mens wakker wordt?
Nee..maar om deze jongen moet ik toevallig wel lachenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:36 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die op een forum komt, iedereen uitlacht en dan tot de conclusie komt dat je er zelf ook zit?
Dat mag wel hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:39 schreef Terpstra het volgende:
[..]
Nee..maar om deze jongen moet ik toevallig wel lachen
Wat nouquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:35 schreef BobRooney het volgende:
Normaal mens of niet...het is gewoon ranzig
Nee, letterlijk overgenomen zoals Golfer het tiktequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:48 schreef Dibbl het volgende:
yvonne je bent een r vergeten in je sig![]()
T was toch nacht, dan kan je geen dagdromen zeggen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:47 schreef Dibbl het volgende:
hoe kan je nachtmerrie hebben zonder te slapen?
Zeg nou zelf, een dagmerrie dat klinkt toch niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:47 schreef Dibbl het volgende:
hoe kan je nachtmerrie hebben zonder te slapen?
3, waaronder een van 11quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:51 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Je bent moeder...van 2 kinderen? Dan doe je dat niet meer![]()
Golfer-sigs zijn okéquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, letterlijk overgenomen zoals Golfer het tikte
dan is hij een r vergetenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, letterlijk overgenomen zoals Golfer het tikte
3!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:51 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Je bent moeder...van 2 kinderen? Dan doe je dat niet meer![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |