Ik was eerderquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:24 schreef Thaan het volgende:
[..]
Natuurlijk mijn kind.
Stichting Katholiek Onderwijs Leiden.
SKOL.
Simpel.
Doe mij maar een kwakjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:28 schreef Sebasser het volgende:
Whehe, kutkids
Bier mijn vrienden, Bier.
SKOL, Oranjeboom, de drie hoefijzers ect.
En Dommelsch
Nee, liever een kwakquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je wil liever sperma dan dommelsch?
Trusten Bbquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:34 schreef Bierbroeder het volgende:
Maar ik ga mijn bed maar weer is opzoeken..
![]()
De biergoden hebben het goed met je voor zie ik in mijn rechterooghoek mijn kind.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:34 schreef Bierbroeder het volgende:
Maar ik ga mijn bed maar weer is opzoeken..
![]()
Hoe oud is dat bier wel nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nee, liever een kwak
[afbeelding]
In elke goeie slijterij verkrijgbaar... is ook goed weg te happenquote:
Dat kruisje?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:00 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Weetje hoeveel werk dit koste
Zelfde kruisjequote:
Kusje eropquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:04 schreef Sebasser het volgende:
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, webmaster@reseller06.pcextreme.nl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/1.3.34 Server at 85.92.129.132 Port 80
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |