quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:09 schreef roedeledokie het volgende:
Nadat ze net mijn versterker vakkundig om zeep heeft geholpen, heeft ze nu een hele pot met allerhande speciale zaden door de wc gespoeld.
Die dingen heb ik dus wel 10 uur lang in de brandende zon bijeen lopen zoeken in Thailand.
Ik heb haar helemaal de tyfus gescholden, en nu zit ze jankend met dr moeder te telefoneren.
Ik ben echt woest, liefst zou ik haar eruit trappen.![]()
Ik heb die versterkerstukken opgeraapt, heb haar de .......... gescholden en ben kwaad in een andere kamer gaan fokken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:10 schreef opgebaarde het volgende:
en sue haar meteen je telefoon rekening
Maar hoe heb jij die ruzie onderbroken? Hey houdt even je bek ja, even fok!ken
Dat ga ik ook doen, dit is absurdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zeg 'r dat ze voortaan op de bank moet blijven zitten en moet leren om jou te vragen of je iets voor haar wil pakken. Of leer 'r dat ze eerst alles aan je moet vragen.
Laat jij je keet maar vernaggelen voor een paar min. fun dan!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:14 schreef cucemodre het volgende:
Achja best speciaal dat je een paar zaden en een versterker prefereert boven hete seks en liefde.
Een heel scala aan superheerlijke thaise groentes die ik in mijn kas wilde gaan kweken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
Om wat voor een zaden gaat het hier?
Ik kon haar al neuken wanneer ik wou, dus dat is het probleem niet!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:13 schreef tonks het volgende:
Gewoon ff kei hard in der nek trappen en dan is ze lam en dan kan je haar neuken wanneer je wilt en als je dan klaar bent kun je haar rolstoel in de bezemkast zetten met haar erin!
Succes! en laat ff weten hoe alles afgelopen is!
ik om ff af te koelen!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:13 schreef opgebaarde het volgende:
jullie onderbreken dikke fights ook om even te fok!ken?
Nee, zwart met geel,quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:13 schreef THCees het volgende:
Blond zeker ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |