quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:09 schreef roedeledokie het volgende:
Nadat ze net mijn versterker vakkundig om zeep heeft geholpen, heeft ze nu een hele pot met allerhande speciale zaden door de wc gespoeld.
Die dingen heb ik dus wel 10 uur lang in de brandende zon bijeen lopen zoeken in Thailand.
Ik heb haar helemaal de tyfus gescholden, en nu zit ze jankend met dr moeder te telefoneren.
Ik ben echt woest, liefst zou ik haar eruit trappen.![]()
Ik heb die versterkerstukken opgeraapt, heb haar de .......... gescholden en ben kwaad in een andere kamer gaan fokken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:10 schreef opgebaarde het volgende:
en sue haar meteen je telefoon rekening
Maar hoe heb jij die ruzie onderbroken? Hey houdt even je bek ja, even fok!ken
Dat ga ik ook doen, dit is absurdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zeg 'r dat ze voortaan op de bank moet blijven zitten en moet leren om jou te vragen of je iets voor haar wil pakken. Of leer 'r dat ze eerst alles aan je moet vragen.
Laat jij je keet maar vernaggelen voor een paar min. fun dan!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:14 schreef cucemodre het volgende:
Achja best speciaal dat je een paar zaden en een versterker prefereert boven hete seks en liefde.
Een heel scala aan superheerlijke thaise groentes die ik in mijn kas wilde gaan kweken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
Om wat voor een zaden gaat het hier?
Ik kon haar al neuken wanneer ik wou, dus dat is het probleem niet!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:13 schreef tonks het volgende:
Gewoon ff kei hard in der nek trappen en dan is ze lam en dan kan je haar neuken wanneer je wilt en als je dan klaar bent kun je haar rolstoel in de bezemkast zetten met haar erin!
Succes! en laat ff weten hoe alles afgelopen is!
ik om ff af te koelen!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:13 schreef opgebaarde het volgende:
jullie onderbreken dikke fights ook om even te fok!ken?
Nee, zwart met geel,quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:13 schreef THCees het volgende:
Blond zeker ?
Omdat ik er een onderdeeltje van moest vervangen dat ik besteld had bij een elektronicazaak, die nu dus failliet is (tronicplaza), waardoor het ding 8 weken uit elkaar heeft gelegen en ik het dus maar ff een veilige plek dacht te geven door het op de kast te zetten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Oja: Geef dan ook even antwoord waarom die versterker van je bovenop een doos op een kast stond en niet netjes geïntegreerd in de toren... Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Dat zullen we dan nog wel s zien!!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:27 schreef CecilBDemented het volgende:
gore stinkende hamster vretende karkas verslindende kut hoer is het weg ermee ts.
ze blijven het doen namelijk
Zou dat t zijn?quote:
Tuurlijk. Was niet om je nog kwader te krijgen; ik vond het enkel een beetje rare plaats voor een versterker.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:32 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Omdat ik er een onderdeeltje van moest vervangen dat ik besteld had bij een elektronicazaak, die nu dus failliet is (tronicplaza), waardoor het ding 8 weken uit elkaar heeft gelegen en ik het dus maar ff een veilige plek dacht te geven door het op de kast te zetten.
O.k.?
eerst gooit ze je versterker kapot en daarna je pot met zaad.quote:
Tuurlijk, ik zal op de rest van de spullen allemaal briefjes plakken, wat het is, waarvoor, etc.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:35 schreef KreKkeR het volgende:
Oh en een beetje goede communicatie in de relatie kan dit soort problemen vaak voorkomen...
Als jij bijvoorbeeld had gezegd dat er bijzondere zaden in die pot zaten, wist zij dat ze deze niet door de plee moest spoelen!
En als jij had uitgelegd dat je niet zomaar aan dozen hoog op de kast moet trekken, wanneer je niet weet of er nog iets op staat, had zij jou stereo niet gemold! Als je je wat meer had ingeleefd in haar situatie had je wel geweten dat zij zoiets nooit zou kunnen weten!
Goede communicatie en een beetje empathies vermogen is de sleutel!![]()
Die krijgt ze al 2 keer per dag!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:37 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
eerst gooit ze je versterker kapot en daarna je pot met zaad.
men, je hebt de hint nog steeds niet door he.
ze wil gewoon dat je haar eens een goede beurt geeft en eens ophoudt met je domme gadgets te klooien
Correct, maar dit is anders!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:39 schreef Loontjah het volgende:
Normaal mag zij toch ook altijd het zaad houden. Die vraag je toch ook niet meer terug ?
Van wat? lege pot, kapotte versterker, haar, mijn kwade gezicht? haar behuilde rotkop?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Foto.
Je kunt dr huren, kan ze de schade afbetalen!quote:
Hmmm ik niet!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:37 schreef Juup© het volgende:
Wat een soap, ik lig dubbel van het lachen
Dat ga ik nu dus echt doen, doei!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:43 schreef opgebaarde het volgende:
je slaapt behoorlijk vast
Doe maar een sexy naaktfoto van d'r, GHA! DAT zal d'r leren!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:42 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Van wat? lege pot, kapotte versterker, haar, mijn kwade gezicht? haar behuilde rotkop?
quote:men, je hebt de hint nog steeds niet door he.
ze wil gewoon dat je haar eens een goede beurt geeft en eens ophoudt met je domme gadgets te klooien
Plak dan ook een labeltje op je pielemuis: "niet om te neuken zolang er dingen stuk blijven gaan".quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:38 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zal op de rest van de spullen allemaal briefjes plakken, wat het is, waarvoor, etc.
Ik ga eens naar de biep, eens kijken of ze er nog boeken hebben over de v.o.c., die hadden vast wel technieken om lastige indodamesklein te krijgen!![]()
Ja en als je straks wakker wordt is je hele huis naar de tering. Als ze eenmaal op gang zijn gekomen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:44 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Dat ga ik nu dus echt doen, doei!!
indootje?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:43 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Je kunt dr huren, kan ze de schade afbetalen!![]()
neuqen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:16 schreef zhe-devilll het volgende:
wat een asoos op fok tegenwoordig?
wat een taal![]()
Proestquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:46 schreef DFDuo het volgende:
[..]
[..]
Plak dan ook een labeltje op je pielemuis: "niet om te neuken zolang er dingen stuk blijven gaan".
Ik zal dadelijk haar make-up shit eens ff uitsorteren, volgens mij kan daar wel wat van weg!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:19 schreef Kill_em_all het volgende:
Dat is standaard met vrouwen dat ze zomaar dingen wegpleuren. Die miezerige hersentjes van hun denken niet meer dan dit: Is het van mij? nee. Oh dan kan het wel weg want het is natuurlijk onmogelijk dat het van een ander is.
Vrouwen horen eten te koken en schoon te maken en lief te zijn als jij er bent en de rest van de dag moeten ze hun mond houden en vooral overal vanaf blijven.
Hmmm ik wil niet dood, dat soort dingen kun je alleen op een anoniem forum schrijven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:32 schreef Devlinsect het volgende:
Wat een problemen met die indo's. Kunnen we stellen dat alle indo's eigenlijk infantiele domme wezens zijn?![]()
Nee, ik denk dat we kunnen stellen dat alle vrouwen eigenlijk infantiele domme wezens zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:32 schreef Devlinsect het volgende:
Wat een problemen met die indo's. Kunnen we stellen dat alle indo's eigenlijk infantiele domme wezens zijn?![]()
vrouwenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:09 schreef roedeledokie het volgende:
Nadat ze net mijn versterker vakkundig om zeep heeft geholpen, heeft ze nu een hele pot met allerhande speciale zaden door de wc gespoeld.
Die dingen heb ik dus wel 10 uur lang in de brandende zon bijeen lopen zoeken in Thailand.
Ik heb haar helemaal de tyfus gescholden, en nu zit ze jankend met dr moeder te telefoneren.
Ik ben echt woest, liefst zou ik haar eruit trappen.![]()
quote:
Mee eens. Domme Indo's die stereo's weggooien en zaad wegsmijten bestaan wel daarentegen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het is toch duidelijk dat jij hier fout zit.Want er bestaan geen klote Indo's.
![]()
dat denk jij maarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:22 schreef angelfist het volgende:
Bij ons is het net andersom, hij molt alles en ik niet.
hij is gewoon lompquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:33 schreef angelfist het volgende:
Hij is trouwens 30 cm langer en 40 kilo zwaarder dan ik.
nee, jij bent gewoon niet sterk genoeg voor hemquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:38 schreef angelfist het volgende:
Zou je denken?
In middels ben ik weer wat afgekoeld en zij is poes!lief ineens???quote:
Nee, is gewoon een kwestie van eerst doen en dan poging tot denkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:28 schreef Gnoompjuh het volgende:
haha fijne vriendin
Volgens mij wil ze je iets duidelijk maken?
Nee, alhier door de plee gespoeld.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:49 schreef Mwanatabu het volgende:
Ze heeft dus Thais zaad dat je bukkend hebt vergaard aldaar door de plee gespoeld? Klinkt iig iets gezonder dan het in een pot bewaren![]()
Mijn orgaan is ongeveer zo dik als mijn knie, daar doe ik het dan liever mee!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:13 schreef Razor21 het volgende:
Geef haar gewoon een knietje in d'r kut dat zal er leren![]()
zo lang als je knie dik is bedoel je?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:08 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Mijn orgaan is ongeveer zo dik als mijn knie, daar doe ik het dan liever mee!
Kijk eens, zie je nou wel dat het allemaal weer goed komt?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:00 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
In middels ben ik weer wat afgekoeld en zij is poes!lief ineens???
Heel neu.baar ook?? alles mag! zelfs slik! )![]()
![]()
Zondag ff naar de rommelmarkt wat oude versterkers op de kop tikken.........quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:43 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Kijk eens, zie je nou wel dat het allemaal weer goed komt?En da's toch wel een versterkertje waard, niet?
![]()
Indomannen schijnen nogal klein geschapen (volgens haar) ze schrok nogal van mijn belanda app.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:08 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Mijn orgaan is ongeveer zo dik als mijn knie, daar doe ik het dan liever mee!
Pas maar op met je zaad...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:00 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
In middels ben ik weer wat afgekoeld en zij is poes!lief ineens???
Heel neu.baar ook?? alles mag! zelfs slik! )![]()
![]()
Och ik wil deze best klonen!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Pas maar op met je zaad...
Er kan hoogstens nog wat zaad uit haar druppelen als ze naar de plee gaat om te pissenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:11 schreef beertenderrr het volgende:
heb je haar ook al door de plee gespoeld? ^_^
Lekker voor je versterker, lekker voor je zaadjes!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:15 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Er kan hoogstens nog wat zaad uit haar druppelen als ze naar de plee gaat om te pissen![]()
Dat mag ze dan van mij doorspoelen.
Ik ben geen triangeljosti, ik ben een Deense tamboerijnhenkie, jammergenoeg heb je geen verstand van eten, anders zou je mijn voorkeur voor Thais groentezaad wel begrijpen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:56 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Lekker voor je versterker, lekker voor je zaadjes!
Wat ben je voor sloeber als je in Thailand zaadjes gaat verzamelen, Zweedse triangeljosti
Ben geen filmkenner, kun je een tipje van de sluier lichten?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:49 schreef PlarkPlark het volgende:
Moet denken aan dat vrouwtje in Pulp Fiction die met Bruce neuqt.
"By the little kangarou"
Die vent had dan tegen zn vriendin gezegd dat ze zn zooi moest inpakken terwijl hij Iets Belangrijks deed. Ze mocht in principe alles vergeten, behalve zn horloge, want dat was nog van zn opa geweest en van zn vader enzo. Het was tijdens de oorlog in iemands kont bewaard, zodat hij het toch kon erven ook al was opa / papa dood (details ontschieten me even). Zij vergeet dat horloge, en hij gaat het met gevaar voor eigen leven ophalen, de Held.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:10 schreef roedeledokie het volgende:
Ben geen filmkenner, kun je een tipje van de sluier lichten?
Ik neem aan dat er een bepaalde scene in die film zit die ...............
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |