En afgelopen zaterdagavond was hij in Dieren! Op het ijsselfeest.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:24 schreef Fiama het volgende:
Die gast was laatst op de kermis in Goes, was er gelukkig niet bij!
Dat ze die mensen zo uitbuiten voor ons vermaakquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:28 schreef Maikuuul het volgende:
Me moeder was naar hem gaan kijken op de kermis in Maastricht
hij was vast in zn eentje een freakshowquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:28 schreef Maikuuul het volgende:
schaamteloos geniale quotes jattenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:48 schreef Slicky het volgende:
die kill stond vorige maand hier op de kermis
wat een geweldige fotoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:12 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[afbeelding]
Hij maakt tegenwoordig carrière in het Tiroler filmcircuit.
't Is triest hè, wat ze allemaal met je broer doetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:28 schreef Maikuuul het volgende:
Mjin oom Herman overleed niet zo lang geleden. Op het bidprentje had men echter een drukfout gemaakt, er stond "Heman". Dat vond ik nogal lullig, er was plotseling niet alleen een oom maar ook een jeugdheld van me overleden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:08 schreef GSi het volgende:
Hier issie dan, moet je alleen nog wel de R op het streepje invullen en dan klopt het.![]()
[afbeelding]
Soort onafgemaakt galgje eigenlijk.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik vind m op een kip lijken.![]()
[afbeelding]
Hmmh, niet op laten graven dan als ik jouw was, strax denken ze dan dat het Skeletor isquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:29 schreef Netsoenev het volgende:
[..]
Mjin oom Herman overleed niet zo lang geleden. Op het bidprentje had men echter een drukfout gemaakt, er stond "Heman". Dat vond ik nogal lullig, er was plotseling niet alleen een oom maar ook een jeugdheld van me overleden.
vanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:09 schreef Stretto het volgende:
[..]
schaamteloos geniale quotes jatten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |