Opgelucht nu?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:21 schreef Thrilled het volgende:
Zegt iemand dus op msn tegen mij, hij was na een tijdje zoeken uitgekomen bij 3 telefoons en hij vond ze allemaal mooi en goed en ik moest helpen met de knoop doorhakken waarschijnlijk... hij geeft 3 linkjes naar telefoons...
dus ik bekijk ze even aandachtig..en zeg tegen hem, van deze 3 zou ik voor nummer 1 gaan...
"..oh ok bedankt.."
"..ik neem nummer 2! bedankt.. "
![]()
![]()
![]()
vraag het dan niet! ik heb kostbare minuten verspiltdt in het uitzoeken van je telefoon en dan neem je alsnog een andere![]()
![]()
ik zal nog eens helpen
dat moest er ff uit, bedankt voor uw aandacht, u kunt weer verder![]()
weet je dat zeker?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:35 schreef tonks het volgende:
ff over blackletter, ze is van mij!!!!!
O was jij die kerel die haar in de navel probeerde te neukenquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
weet je dat zeker?
ik heb 'r gister gehad..
wil je nog steeds?![]()
dat soort opmerkingen kwetsen mij, evenals de opmerkingen boven jou post... gelieve niet meer te doen ok?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:39 schreef tonks het volgende:
[..]
O was jij die kerel die haar in de navel probeerde te neuken.
Als jij blackletter aan mij geeftquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:46 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dat soort opmerkingen kwetsen mij, evenals de opmerkingen boven jou post... gelieve niet meer te doen ok?![]()
ik wil wel om dr vechten, een steekduel, met lansen, beide te paard... je weet wel, like back in the old daysquote:
Back in the old days deden wij gewoon elkaar neerschieten dus.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:48 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik wil wel om dr vechten, een steekduel, lansengevecht, beide te paard... je weet wel, like back in the old days![]()
dan was het nu mijn beurt om zeker te reageren?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Back in the old days deden wij gewoon elkaar neerschieten dus.
wat moet je toch met mequote:Op maandag 21 augustus 2006 23:35 schreef tonks het volgende:
ff over blackletter, ze is van mij!!!!!
mannen die om me vechtenquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:48 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik wil wel om dr vechten, een steekduel, met lansen, beide te paard... je weet wel, like back in the old days![]()
even een klein plaatje ter verduidelijking
[afbeelding]
ik heb liever zwaardgevechtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:15 schreef tonks het volgende:
In the good 'ol days deden we dat zo thrilled:
[afbeelding]
Ik was de man met het pistool en jij die huilende en dat meisjeBlackletter
jeps zoietsquote:
we deden een zwaardgevechtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:24 schreef Rio het volgende:
Mag ik ook mee duelleren?
[afbeelding]
We kunnen ook gewoon op de vuist wat mij betreft.
Tonks en Thrilled bedoel je. Ik wil ofwel een pistoolduel met de dood als gevolg, ofwel een vuistgevecht tot bloedens toe.quote:
waarom geen zwaardgevechtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:27 schreef Rio het volgende:
[..]
Tonks en Thrilled bedoel je. Ik wil ofwel een pistoolduel met de dood als gevolg, ofwel een vuistgevecht tot bloedens toe.
heb er nog een foto bij gezetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:24 schreef Rio het volgende:
* Rio wordt ook enthousiast. Wel vage foto in fobo, heb je geen betere?
Mag ik ook mee duelleren?
[afbeelding]
We kunnen ook gewoon op de vuist wat mij betreft.
nou leg eens uit dan...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:36 schreef tonks het volgende:
Ik weet wel wat voor een zwaard gevecht thrilled wilde. queer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |