Meer dan dat ... ik wou haar echt ff een trap onder dr reet geven, heb ik toch maar niet gedaan.quote:
In dit geval zou het niet meer dan terecht zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:26 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Meer dan dat ... ik wou haar echt ff een trap onder dr reet geven, heb ik toch maar niet gedaan.
Mag tegenwoordig niet meer had ik gehoord.![]()
Klonk als kadoenggggg, zelfs de beton van de vloer is verpulverd waar dat ding is geland.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:27 schreef CasB het volgende:
Was het wel een mooi geluid? Het blijft toch Bose he?
nee? is dat gelinkt dan??quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:30 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Bose, laat me raden, je hebt de rest van je kamer vol met ikea spul staan![]()
Dat afstraffen komt zometeen,quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat een dom wijf mens.![]()
Nou ja,nu weet ze voor de volgende keer dat ze eerst goed moet kijken voordat ze iets wegtrekt.
Je hebt haar toch wel flink afgestraft he?![]()
Hier mot je gewoon hardop zeggen wat je denkt, of............ opzouten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
* Isdatzo mompelt iets over "het plebs"
Ja. Allebei voor wannahave designinterieur mensenquote:
Ja, ja, dat ding staat op mijn slaapkamerkast bovenop een doos uit het zicht voor.......... de status!!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:37 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ja. Allebei voor wannahave designinterieur mensen
Als het er maar uit ziet en status heeft (niet dat de ikea status heeft), wat er voor de rest in zit maakt ze niks uit.
Mhm!quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:42 schreef Iamonlythemessenger het volgende:
quote: Op dat moment wilde ik haar.......
Neuken?
Ik koop een superyokotech, meer is ze niet waard.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:44 schreef ruftman het volgende:
Ach, het was maar een Bose versterker. Nu heb je tenminste de gelegenheid om een echte versterker te kopen.![]()
Zij heef hem niet op haar kop gekregen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:21 schreef roedeledokie het volgende:
Ik hoorde net een verschrikkelijke dreun, ik ga kijken in de slaapkamer waar de dreun vandaan kwam, ligt daar gvd mijn Bose versterker in 6 stukken op de grond!!!!
En op een ladder staat iemand (mijn vriendin) mij heel schuldig aan te kijken.
Heeft ze een doos bovenop de kast, 2,65m hoog, naar voren getrokken zonder er op te letten dat op die doos een 12 kg wegende versterker staat!![]()
Op dat moment wilde ik haar.......![]()
Kun je dit aan de verzekering opgeven?
je snapt 't toch?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:35 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Hier mot je gewoon hardop zeggen wat je denkt, of............ opzouten.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |