Jullie hebben een ip-ban te pakken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:13 schreef RSH11 het volgende:
Bij mij blijft hij ook al de hele tijd op loading staan...
doe maar kleurenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:29 schreef Ltd. het volgende:
2Drix wat wens jij te zijn?
Ja, maar de 'Hall of Fame' doet het nog wel, enz? Wel triestig als het zo zou zijn. 'k heb maar 1 keer mijn inkt verbruikt dus zoveel schade kan ik toch niet hebben gemaakt? Maar ik hoorde dat de 'VIP' spot was verkracht? Misschien moet je nu gewoon niet daar in de buurt painten, of zo.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:36 schreef wietteler het volgende:
[..]
Jullie hebben een ip-ban te pakken.![]()
Bij mij deed ie het gisteren nog. Vandaag al de hele dag op loading.![]()
Als die site bij sommige wel werkt en bij andere niet, dan kan ik niks anders concluderen, dat je een ip-ban te pakken hebt.![]()
Ik heb ook lopen krassen in de vip logo. Ik vermoed dat ze alle figuren geband hebben die ook maar 1 streepje in dat logo hebben gezet. Anders zou ik echt niet weten hoe het komt, dat die site bij sommige wel werkt en bij andere niet. Terwijl die site gisteren perfect werkte bij mij.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, maar de 'Hall of Fame' doet het nog wel, enz? Wel triestig als het zo zou zijn. 'k heb maar 1 keer mijn inkt verbruikt dus zoveel schade kan ik toch niet hebben gemaakt? Maar ik hoorde dat de 'VIP' spot was verkracht? Misschien moet je nu gewoon niet daar in de buurt painten, of zo.![]()
tuurlijk niet, je mag daar overheen krassen hoor. dat is juist de bedoeling ervan dat je je eigen plekje zoekt maakt en verdedigd. hun beveiligien alleen mooie tekeningen. ze geven heus geen ban omdat mensen een logo van een of andere site verpest hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:51 schreef wietteler het volgende:
[..]
Ik heb ook lopen krassen in de vip logo. Ik vermoed dat ze alle figuren geband hebben die ook maar 1 streepje in dat logo hebben gezet. Anders zou ik echt niet weten hoe het komt, dat die site bij sommige wel werkt en bij andere niet. Terwijl die site gisteren perfect werkte bij mij.
Idemquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:13 schreef RSH11 het volgende:
Bij mij blijft hij ook al de hele tijd op loading staan...
hoe kan ik een IP ban hebben, als ik die hele site nog nooit heb bezochtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:36 schreef wietteler het volgende:
[..]
Jullie hebben een ip-ban te pakken.![]()
Bij mij deed ie het gisteren nog. Vandaag al de hele dag op loading.![]()
Als die site bij sommige wel werkt en bij andere niet, dan kan ik niks anders concluderen, dat je een ip-ban te pakken hebt.![]()
ik ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:57 schreef TerroRobbie het volgende:
He wtf is dit voor kutzooi. Heb ineens maar weer 15 % inkt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |