quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:05 schreef Allure_ het volgende:
-Sandstorm-.Eeuwige tranenkoning tief toch eens op met die gay topics van je.
Pissig omdat je onzeker bent over je carriere als eeuwig student zijnde ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:05 schreef Allure_ het volgende:
-Sandstorm-.Eeuwige tranenkoning tief toch eens op met die gay topics van je.
Hahaha!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dude geef me die playboy roep ik dan !
Whehe klep houden vent.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha!
Gelukkig komt hier snel een slotje op, dan heb jij je portie aandacht ook weer gehad.
Ik ben vorige week nog ingelogd op die site van de IBG, maar opeens zegt hij dat mijn correspondentienummer niet meer herkent wordtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:57 schreef miss_schaapje het volgende:
ik heb er ook problemen mee ik wou inloggen aangezien ik me wachtwoord kwijt ben die brief dus.
zeggen ze op de internetsite dat mijn correspondentienummer niet geregristreerd staatterwijl ik vroeger wel in kon loggen
nu moet ik het dus opnieuw aanvragen alleen da ga nie lukken omdat die site niet kan worden weergeven ib-groep
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:17 schreef Artifex het volgende:
Erhm, je bent helemaal niet verplicht een account aan te maken. Gewoon kiezen voor 'direct iets regelen' en je bent binnen een paar minuten klaar. Heb je daar nou echt overheen gekeken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |