Je zat anders flink te schateren achter je kassa toen ik dat daarstraks in de winkel tegen je zei.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:58 schreef Allure_ het volgende:
Dit is wel je slechtste zelfverzonnen verhaal ooit. Mien got.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:00 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Je zat anders flink te schateren achter je kassa toen ik dat daarstraks in de winkel tegen je zei.
Bakkes.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:00 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Je zat anders flink te schateren achter je kassa toen ik dat daarstraks in de winkel tegen je zei.
Bij welke gare supermarkt kom jij dan? Ik heb dat nog nooit gehoord.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:52 schreef Kindervriend het volgende:
Dat vragen ze dus tegenwoordig steeds bij de supermarkt hè.
Ik vertoef mijn ganse leven al in Brabant, maar heb nog nooit iemand 'oarige' horen zeggen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:08 schreef BlaineDeMono het volgende:
Kindervriend is best een 'oarige' user zoals wij dat in Brabant zeggen!![]()
Ja, dat wou ik dus ook nét zeggen!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:10 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ik vertoef mijn ganse leven al in Brabant, maar heb nog nooit iemand 'oarige' horen zeggen.
Wat bedoel je man, mafkees... 'Harige'? 'Aardige'?
Wees duidelijk!
Och, ik vind 't wel een oarige vent, zoals wij dat in Tilburg zeggen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat wou ik dus ook nét zeggen!
Dit lijkt verdacht veel op een nep brabander.
Was zeker bij de Jumbo?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:52 schreef Kindervriend het volgende:
Dat vragen ze dus tegenwoordig steeds bij de supermarkt hè.
Ja, natuurlijk wil ik dat! Anders vraag ik toch wel of ik bij kan pinnen? Dat hoef je heus niet aan me te vragen want daar word ik erg boos en zelfs verdrietig van.
Maar vandaag was ik goed gemutst, dus ik dacht, ik zal alle humor die ik in mijn lijf heb eens bij elkaar schrapen en een kei grappig antwoord geven. En zo geschiedde...
"Dat wordt dan 15,75 euro. Zelfde bedrag pinnen?"
- "Nou! Maak er maar 10 euro van hoor!Lijkt me veel plezieriger!
![]()
;d;d
!11!!!1!:D
"
""
Whehehe. Zoeen grapjurk ben ik af en toe.
Oarig.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:08 schreef BlaineDeMono het volgende:
Kindervriend is best een 'oarige' user zoals wij dat in Brabant zeggen!![]()
Nee, de Super de Boer aan het begin van de Korvelsweg, kweenie hoe die straat heet eigenlijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:19 schreef existenz het volgende:
[..]
Was zeker bij de Jumbo?
Ik laat ze altijd afronden naar boven dan: Ja, maak er maar 23,- van![]()
Ach pedootje, ik kom uit Roosendaal.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:10 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ik vertoef mijn ganse leven al in Brabant, maar heb nog nooit iemand 'oarige' horen zeggen.
Wat bedoel je man, mafkees... 'Harige'? 'Aardige'?
Wees duidelijk!
Ja jeemig roosendaal ligt al hendig bijna over de rivieren hoor. Dan hoor je allang niet bij de harde brabantse kern.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:22 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ach pedootje, ik kom uit Roosendaal.
'oarig' is Roosendaals dialect dat gebruik wordt als bijvoeglijk naamwoord voor
een nogal vreemd, gek persoon (zoals jij)!![]()
![]()
![]()
Jij je zin oost-Brabanderinnetje!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja jeemig roosendaal ligt al hendig bijna over de rivieren hoor. Dan hoor je allang niet bij de harde brabantse kern.
Unblock me eens!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja jeemig roosendaal ligt al hendig bijna over de rivieren hoor. Dan hoor je allang niet bij de harde brabantse kern.
Mede-roosendaler hierquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:22 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ach pedootje, ik kom uit Roosendaal.
'Oarig' is Roosendaals dialect dat gebruik wordt als bijvoeglijk naamwoord voor
een nogal vreemd, gek persoon (zoals jij)!![]()
![]()
![]()
Ik ben dus geen nep-Brabander, ik woon hier al 24 jaar koosjes!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |