Ze moeten ook niet zulke leraren daar voor t bord zetten êhquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:44 schreef dr.dunno het volgende:
filmpje 1 en filmpje 2.
toen ik die docent zag en dat geluid hoorde, dacht ik eerst dat ik naar een leerling van een school voor speciaal onderwijs (Down syndroom heeft 't wel wat weg van), maar na enkele seconden realiseerde ik me dat ik keek naar een VMBO-klas en niet eens pogingen van de betreffende leerkracht om z'n leerlingen onder controle te houden.
en die kampers maar huilen dat het aan die werkgevers ligt die niet voldoende stageplaatsen willen bieden voor VMBO'ers
dat laatste is sowieso teveel gevraagd, al zou ik als docent gewoon zo'n ouderwetse lineaal pakken om een keer een flinke klap tegen hun bureau's uit te delen en ze stuk voor stuk een hoop werk geven, op straffe van wekenlang nablijven, over de meest idiote onderwerpen (marokkanen stukken over homo's laten schrijven, scootergay's een marketingpraatje over brommobielen en asociale mensen een paper over bejaardentehuizen, net zo lang tot ze leren hun aandacht bij de les te houden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:48 schreef Mevr.M het volgende:
[..]
Ze moeten ook niet zulke leraren daar voor t bord zetten êh.
Of die leerlingen moeten zich normaal gedragen.
lieden van de hangende pols en fotografie-pose staan naast mensen tijdens het praten zeg maar... neem aan van wel.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:51 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Is het tegenwoordig 'in' om als jongen een handtasje te dragen?
is dit een poging om nog wat van dit kwalitatief uitermate terleurstellende topic te maken ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:48 schreef dr.dunno het volgende:
en de helft van de klas heeft natuurlijk dyslexie en/of adhd als "excuus" voor dit soort gedrag, mogelijk supplementair aan een "moeilijke jeugd en gespannen thuissituatie", aldus zelfbenoemde libelle-psychologen.
ik was dus gelukkig niet de enige die dat opmerkte.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:54 schreef Chriz2k het volgende:
Die leraar heeft het syndroom van down.
Oh, ik zie het.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:57 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik was dus gelukkig niet de enige die dat opmerkte.
Hulde!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:51 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dat laatste is sowieso teveel gevraagd, al zou ik als docent gewoon zo'n ouderwetse lineaal pakken om een keer een flinke klap tegen hun bureau's uit te delen en ze stuk voor stuk een hoop werk geven, op straffe van wekenlang nablijven, over de meest idiote onderwerpen (marokkanen stukken over homo's laten schrijven, scootergay's een marketingpraatje over brommobielen en asociale mensen een paper over bejaardentehuizen, net zo lang tot ze leren hun aandacht bij de les te houden.
gelukkig trekt het onderwijs aan kampers mij niet bepaald, dus is dit de jeugd die onze toekomst in handen heeft
ik ga emigreren als ik gepensioneerd ben, zo niet eerder al
Haaj Chrisquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:54 schreef Chriz2k het volgende:
Die leraar heeft het syndroom van down.
//offtopic: wat heb jij nou voor pr0n in je avatar staan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:00 schreef bolletje_25 het volgende:
Luie rothonden daar altijd.
Als je dat doet, kun je het verder wel helemaal vergeten als leraar .....quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:04 schreef Wadloper het volgende:
Idd, kneusjes zijn het...
Ik had als leraar mooi mijn spullen gepakt, en gezegd dat ze het lekker maar zelf uitzoeken als ze zo nodig dom willen blijven
Ze blijven sowiezo dom. Daar helpt echt geen onderwijs tegen. Domheid kan je echter wel heel aardig camoufleren met onderwijs.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:04 schreef Wadloper het volgende:
..., en gezegd dat ze het lekker maar zelf uitzoeken als ze zo nodig dom willen blijven
pil-van-drion-tester lijkt me wel geschikt voor de complete inhoud van dat klaslokaal.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:16 schreef zoalshetis het volgende:
wedden dat ze straks, als ze niet met hun gabjes zijn, prachtig naar de baas luisteren en flink doorgaan met de straat vegen. anders krijg je nl geen geld.
prima dat dit soort gastjes er zijn! daarnaast mag de leraar ook wel iets anders, of iets rustigers gaan zoeken.
ja of we infecteren ze met hiv en gaan dan anti-medicijnen maken. maar wie veegt dan de straten schoon?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:18 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
pil-van-drion-tester lijkt me wel geschikt voor de complete inhoud van dat klaslokaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |