Dat is ook wel weer zo en je bent ook sneller klaar met koken.....Elk nadeel heb zo z'n voordeel maar het blijft een gigantisch verschil en volgens mij overdreven.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:45 schreef TheYoung1 het volgende:
Gelukkig is het verschil qua gezond voedsel niet meer zo heel erg groot van vers t.o.v. blikvoer.
Uiteraard is en blijft vers lekkerder en voedzamer maar er zal niemand ziek worden of te weinig pitamientjes binnen krijgen omdat ie uit blik eet.
Ben ik met je eens. Uit glas smaakt toch beter, of uit blik minder...quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:01 schreef SadKingBilly het volgende:
Ook iemand een idee waarom bonen uit blik zoveel smeriger smaken dan bonen uit glas? Misschien gebruiken ze alleen betere bonen voor potten omdat je ze van buitenaf ziet? Of andere vloeistoffen?
Natuurlijk is alleen vers echt lekker maar de prijzen zijn zo absurd dat dat nergens meer over gaat, laat staan dat het betaalbaar is voor een groot gezin..
Helaas.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:14 schreef hydrah het volgende:
tegenwoordig hoef je niet meer te kauwen op je eten hoor![]()
True, True.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:19 schreef freddygonzales het volgende:
Ik vind spercieboontjes uit pot lekkerder dan vers![]()
Me 2quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:19 schreef freddygonzales het volgende:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:19 schreef freddygonzales het volgende:
Ik ook, maar dat is omdat er zout en suiker aan toegevoegd is en het helemaal is verweekt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:19 schreef freddygonzales het volgende:
Ik zie jou in "Politiek" dan ook de meeste idiote waanideeen verkondigen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:45 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik eet nooit verse groenten. Veel te lastig, wassen en snijden en nog duur ook. Ik leef op pizza's en kant&klaar maaltijden. Ook afbakbroodjes maar kaas en ketchup zijn prima te eten
Hoi Arnem, neem gewoon een handje boontjes bij de supermarkt, je hebt in je eentje toch geen pond nodig? Of je kunt een groenten roerbakschotel maken, met uien, knoflook, wortelen, boontjes en champignons. De wortelen en uien bljven lang goed en van de boontjes heb je heel weinig nodigquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:33 schreef Arnem_ het volgende:
Ik vind mooi weer prima (lees Juli) dat dan de prijs van verse groenten en aardappelen iets stijgen zal me worst wezen maar nu gaat het echt te ver. Voor een zakje boontjes ben je drie keer zoveel geld kwijt.........
Verse boontjes zijn inmiddels 8.8 maal zo duur als boontjes uit blik!
Prijzen C1000 Den Haag.
Blik boontjes ¤ 0.39 (Uitlek gewicht 445 gram)
Verse boontjes ¤ 3,78 (500 gram inclusief het gewicht van het dopverlies)
* Arnem_] wil graag gezond eten maar is ook student en gaat echt geen 4 euro voor z'n groenten betalen. [/me]
[me=Arnem_ heeft mensen groenten uit blik/glas zien hamsteren en denkt erover omdat ook te doen omdat groente uit blijk misschien ook wel veel duurder worden, als * woniya dus in de winter uberhaubt nog gezond wil eten moet hij misschien ook wel gaan hamsteren.
Volgens mij zijn die dingen doodgekookt en hebben ze van die harde stukken eraan laten zitten, er zit ook altijd zo'n overheersende smaak aan, geef mij maar verse, goedschoongemaakte boontjes, beetgaar koken, afgieten, klontje roomboter erdoor, wat nootmuskaar erover eventjes doorroeren. Lekker met een aardappeltje, karbonaadje en lekkere jus.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:01 schreef SadKingBilly het volgende:
Ook iemand een idee waarom bonen uit blik zoveel smeriger smaken dan bonen uit glas? Misschien gebruiken ze alleen betere bonen voor potten omdat je ze van buitenaf ziet? Of andere vloeistoffen?
Natuurlijk is alleen vers echt lekker maar de prijzen zijn zo absurd dat dat nergens meer over gaat, laat staan dat het betaalbaar is voor een groot gezin..
Boh gek, die paupers die op een flatje wonen hebben toch helemaal geen tuin om boontjes en worteltjes te zaaien.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:33 schreef Gluckskafer het volgende:
Groenters kopenTotally n00b.
Wat is er mis met zelf telen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |