quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:29 schreef anisubs het volgende:
Paar dagen was ik naar het lokale zwembed gegaan, was allemaal leuk en aardig totdat ik om 4 uur s'middags klaar ben met zwemmen.
Ik dacht:'ik ga me maar eens effe aankleden en dan naar huis'. Hoor ik ineens een jongen van zo rond de 12 met een meisje SAMEN één omkleedhokje binnenstappen.
Ik zat één kledinghokje d'r naast, en tot overmaat van ramp gaan ze samen ook nog eens seksen in dat omkleedhokje.![]()
Mjah, ik heb me d'r aanafgetrokken, alleen vond ik het nogal aso om in een omkleedhokje te seksen.
Niet overal en ook niet altijd. Er zijn situaties te bedenken dat dit niet opgaat.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:40 schreef TheYoung1 het volgende:
Je hebt het waarschijnlijk nog nooit in zo'n hokje gedaan, anders had je wel een andere mening!!
Sex is overal en altijd heerlijk!
* osmo zwaait eensquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:44 schreef caartyaait het volgende:
[..]
[me=caartyaait] mompelt iets over het kutweer[me]
het moet idd niet veel gekker worden...quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:46 schreef AntonDingeman het volgende:
TWAALF JAAR?
Idd. Broddelwerk. Wat doen die kinderen voor hun 12de dan de hele dag?! Spelen!?!?!quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:47 schreef David Letterman het volgende:
[..]
het moet idd niet veel gekker worden...
ja wat een mietjes 8 jaar moet je op zijn minst al is sex hebben gehad. Met 12 jaar ben je er laat bij tegenwoordig. jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:47 schreef David Letterman het volgende:
[..]
het moet idd niet veel gekker worden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |