quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:44 schreef Filay het volgende:
Nee heb een gesprek over een eventuele complete studie in de States.
Ook ik, en nog verschillende lectures in Groningen en Utrecht. Gelukkig heet het ook studieweek en geen vakantiequote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:56 schreef Filay het volgende:
Ik ben in de vakantie op school volgende week... HELP (das beter)
jaquote:Op maandag 26 maart 2007 22:32 schreef minze het volgende:
Trouwens, nog mensen die hier in zwolle wonen?
Naam?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:01 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ja![]()
jij ook?
je klint als een huisgenoot van een vriend van me... je naam dan...
hahah welks een toeval!quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:52 schreef minze het volgende:
[..]
Naam?
Edit: ff je fotoboek gecheckt... Ja ik ben de huisgenoot van Bannink
Hoi Tiesquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:54 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
hahah welks een toeval!
Hoi Minze!
nee ben ondertussen met een verslag bezig...quote:
Aha, ik ben iets van tentamens aan het leren...quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:56 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nee ben ondertussen met een verslag bezig...
maar als je op zoek bent naar zwollenaren, kom dan naar het zwolle topic!
Zwolle #34 Waar iedereen welkom is.
Wil je dat wel laten!!?!?!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:01 schreef minze het volgende:
[..]
Het is trouwens voor mij de bedoeling Zwolle te ruilen voor Utrecht. Maar dat geheel terzijde.
Ben ook nog niet weg! Dat pokeren gaat helemaal goed komen, heb al een voorstel de lucht ingeslingerd, maar niemand die hem inkopt!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:02 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Wil je dat wel laten!!?!?!
We MOETEN nog een avond pokeren!
Ik heb nog niks gehoord? Wanneer wanneer wanneer??quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:06 schreef minze het volgende:
[..]
Ben ook nog niet weg! Dat pokeren gaat helemaal goed komen, heb al een voorstel de lucht ingeslingerd, maar niemand die hem inkopt!
Dat zou wel heel relaxed zijn ja... Maar eh... je kan dat bedrijf niet vragen om een vestiging in Zwolle te planten?quote:Anyways, het is de bedoeling in september te gaan afstuderen en het bedrijf vind het lief wanneer ik in Utrecht kom wonen. No problemo vind ik dat, al verwacht ik dan natuurlijk wel een contract na afloop.
Nou uhh, ik had vrijdag voorgesteld bij Wieteke, maar goed, dat wordt wat lastig denk ik want dan kan Bannink toch niet. Na mijn tentamens kan ik in principe iedere avond. Er moet zowiezo meer gespelletjesspeeld worden, dat is rielekst.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:08 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik heb nog niks gehoord? Wanneer wanneer wanneer??
Meer spelletjes altijd goed! Ik werk elke vrijdag, dus voor mij is dat lastig, maar goed, misschien een keertje een zaterdag ofzo?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:12 schreef minze het volgende:
[..]
Nou uhh, ik had vrijdag voorgesteld bij Wieteke, maar goed, dat wordt wat lastig denk ik want dan kan Bannink toch niet. Na mijn tentamens kan ik in principe iedere avond. Er moet zowiezo meer gespelletjesspeeld worden, dat is rielekst.
Utrecht is een supermooie stad!quote:Een vestiging in Zwolle planten is wel een optie, maar denk niet dat ze het doen. En ach, in Utrecht wonen is toch ook relaxed?!
Ik vind alles prima, alleen heb ik voor de komende zaterdagen al wat externe activiteiten gepland staan (je weet wel, bier, feest, concert, verjaardag etc.). ik zal eens kijken. Anyways, ging het topic niet over Windesheim?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Meer spelletjes altijd goed! Ik werk elke vrijdag, dus voor mij is dat lastig, maar goed, misschien een keertje een zaterdag ofzo?
[..]
Utrecht is een supermooie stad!En als je daar kans op een baan maakt, dan moet je het absoluut doen!
Over wat?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:17 schreef minze het volgende:
[..]
Anyways, ging het topic niet over Windesheim?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |