abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 september 2006 @ 10:41:40 #76
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_42193257
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nog een vraagje: ik heb thuis geen printer (tenminste, die doet ut niet), kan ik mijn huiswerk ergens op school printen en kun je daar je hotmail checken?
Ja dat kan maar dat kost, het printen dan. 6 cent per afdruk naar ik meen. En je hebt nog een windesheim pas nodig a 5 euro, te koop bij de lokale windesheim shop. Of als je een beetje rondkijkt kan je die passen overal wel vinden, iedereen slingert ermee rond

Tip: Als je veel moet afdrukken kan je beter thuis een goedkoop laserprintertje neerzetten, ben je goedkoper uit.
Ik ben lelijk.
pi_42194409
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nog een vraagje: ik heb thuis geen printer (tenminste, die doet ut niet), kan ik mijn huiswerk ergens op school printen en kun je daar je hotmail checken?
In elk gebouw heb je wel studielandschappen waar computers en printers staan waar je gebruik van kunt maken ( printen=6 cent per vel, eerst Windesheim pas kopen van 5 euro in de winkel en daar geld op zetten) Verder heb je computers en printers in het Mediacentrum in gebouw C
pi_42194460
Sinds gisteren heb ik heb dan eindelijk in bezit, me Propedeuse

pi_42194504
Gefeliciteerd!

Hotmail checken kan dus gewoon daar?
pi_42194555
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:28 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Gefeliciteerd!

Hotmail checken kan dus gewoon daar?
tuurlijk, je kunt gewoon internetten en msnen wat je wilt

thnx
pi_42196785
gefeliciteerd
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_42204674
He wat leuk; een centraal Windesheim topic. Hier een zo-goed-als-afgestuurde Windesheimer, om meer specifiek te zijn, IBL'er. International Business and Languages dus . Was laatst weer eens op Windesheim, moet zeggen dat ze de hoofdingang flink aangepakt hebben. Was ook wel nodig ja. Voorheen hingen van die Pabo tekeningen boven de hoofdingang...
Maar heb goede jaren gehad op Windesheim, weinig te klagen. Binnenkort wat achterstallig werk inleveren en dan ben ik er ook verdwenen
"Snelwandelen is zoiets als een wedstrijd wie het hardst kan fluisteren."
- Bob Q. Costas
pi_42376659
Vandaag te horen gekregen dat we voor dat gezondheidsproject ( zie mijn post in dit topic van 12 september) 2 vrije studiepunten extra krijgen Terwijl we dus al 4 gewone studiepunten er voor krijgen Dus echt relaxed, nou hoef ik alleen volgende periode nog maar een keuzemodule te volgen en dan heb ik me vrije studiepunten al binnen voor dit jaar ( 4 voor vakantiekamp, 2 voor project, 2 voor keuzemodule) Echt beter dus

Vandaag al het eerste groepsverslag ingeleverd, een casusanalyse die we met de hele klas gedaan hadden, dus nou eigenlijk alleen nog de individuele casusanalyse doen, een brief schrijven naar een denkbeeldige instelling en een reflectieverslag

Verder heb ik eigenlijk vrij weinig meer, meeste lessen zijn al afgelopen. Ik heb nog 3 weken les (inclusief deze week), dan een week vakantie, herkansingsweek ( maar ik heb geen herkansingen) en dan toetsweek

De 3 weken dat ik nog les heb, heb ik eigenlijk nog maar heel weinig les Deze week had ik maandag 4 uur les, dinsdag 1 uur les, woensdag 1 uur les, donderdag vrij, vrijdag 4 uur les.
Volgende week heb ik maandag 1 uur les, dinsdag vrij, woensdag vrij, donderdag 1 uur les, vrijdag 4 uur les.
De week erna maandag 3 uur les, dinsdag vrij, woensdag 1 uur les, donderdag 2 uur les en vrijdag 4 uur les en dan is het dus al vakantie En dan dus weer een week vrij omdat ik geen herkansingen heb en in de toetsweek heb ik ook maar 1 tentamen, dus dat is ook nog makkelijk te doen
pi_42382479
Zijn er trouwens meer mensen die JOU DT doen? Ben wel benieuwd naar EVC ervaringen en de begeleiding van Windesheim hierin.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:48:40 #85
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_42640560
zit nu in m'n eerste jaar van journalistiek op windesheim, vind het een prima school. wel strontvervelend dat iederen uit mn klas nog thuis woont en ik niet meer, zo leer je ook niemand 'echt' kennen. denk je dat het studentenleven begint, gaat iedereen iedere avond nog terug naar hun mama. stiekem zou ik dat ook wel willen, maar dat zou vier uur reistijd per dag opleveren... pfft. ik ga wel naar dat denksportcentrum in m'n straat anders, misschien dat dat wat vrienden oplevert

oh en ik heb een 'baantje' als HSK uitdeelster om de week op de donderdag, dus als je me een keer ziet langskomen... zeg maar hoi!
pi_42641947
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 13:48 schreef xuanery het volgende:
zit nu in m'n eerste jaar van journalistiek op windesheim, vind het een prima school. wel strontvervelend dat iederen uit mn klas nog thuis woont en ik niet meer, zo leer je ook niemand 'echt' kennen. denk je dat het studentenleven begint, gaat iedereen iedere avond nog terug naar hun mama. stiekem zou ik dat ook wel willen, maar dat zou vier uur reistijd per dag opleveren... pfft. ik ga wel naar dat denksportcentrum in m'n straat anders, misschien dat dat wat vrienden oplevert

oh en ik heb een 'baantje' als HSK uitdeelster om de week op de donderdag, dus als je me een keer ziet langskomen... zeg maar hoi!
Waar sta je dan? En zal ik je Xuanery noemen of...?
pi_42647189
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 13:48 schreef xuanery het volgende:
Wacht maar een half jaar, dan zit een groot deel van de studenten journalistiek wel op kamers. Die houden namelijk wel van een beetje studentenleven! Bovendien is journalistiek sowieso een studie met veel kamerbewoners, net als bijvoorbeeld Calo. Bij ons zat ook na een jaar bijna iedereen (van de overblijvers, want journalistiek is nogal eens anders dan de meesten denken) op kamers. Dan moet je eens een andere studie op Windesheim gaan doen, die racen allemaal na de eerste les naar de bushalte/het station om de huisgemaakte stamppot te eten!!
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_42647225
dubbel
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:18:38 #89
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_42647238
Haha! Ik weet niet, ligt eraan bij welke kantine ik ingedeeld word! Vorige week moest ik naar die van D, T en A...Maar dan mag je heel hard Sara roepen, want zo heet ik!
pi_42647325
Ik vind dat ramadan- diner trouwens wel een erg goed en leuk initiatief van Windesheim

Ik had me ook opgegeven ok de HSK uit te delen, maar toen hadden ze al genoeg mensen, sta wel op de reservelijst
pi_42650792
Dan zal ik wel knoerhard 'Sara!!!!' schreeuwen
Hoe zie je er een beetje uit? Dan ben ik niet compleet de pisang als ik iemand anders aanspreek.

En ik word de 22e geïnterviewd voor die krant, doe mee met het toneelstuk voor kerst. Ben benieuwd wat het wordt, eerste keer dat ik met toneel mee doe en dan heb ik al meteen een hoofdrol. Maar komt vast wel goed.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:29:56 #92
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42650902
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:53 schreef Sylvana het volgende:
Oeh, ik mag echt een gaaf onderzoek doen met me klas

Normaal moet je de eerste periode voor sleutelsituatie 6 een onderzoek doen naar hoe de Hogeschool in elkaar zit en wat er verbeterd kan worden en hoe. Alleen nou mogen 4 klassen, waaronder dus de mijne, meedoen aan een grootschalig onderzoek van de VU Amsterdam naar de gezondheid van Zwolse basisschoolkinderen. Dus moeten we in groepjes van 4 naar basisscholen toe en daar dan fysieke metingen doen bij kinderen ( gewicht/lengte/omvang middel) en de kinderen in de bovenbouw moeten een vragenlijst invullen en de ouders van alle basisschoolleerlingen. En met de antwoorden van die onderzoeken gaan ze dan bijvoorbeeld projecten opstarten om kinderen meer te laten bewegen enzo

Echt een gave opdracht dus om een keer aan zoiets mee te werken
Kleine kans dat je mijn zusje van 8 tegenkomt, die doet ook mee, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_42650973
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 19:29 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Kleine kans dat je mijn zusje van 8 tegenkomt, die doet ook mee, .
PM de naam van die school anders, dan kan ik over paar weken zeggen of ik daar geweest ben
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:00:03 #94
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_42651828
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 19:25 schreef Marruk het volgende:
Dan zal ik wel knoerhard 'Sara!!!!' schreeuwen
Hoe zie je er een beetje uit? Dan ben ik niet compleet de pisang als ik iemand anders aanspreek.

En ik word de 22e geïnterviewd voor die krant, doe mee met het toneelstuk voor kerst. Ben benieuwd wat het wordt, eerste keer dat ik met toneel mee doe en dan heb ik al meteen een hoofdrol. Maar komt vast wel goed.
haha! weet je wat, ik beloof je dat ik mijn rode lange jas aan doe. valt wel op, trust me :p in welke kantine zit je normaal dan?

en wat gaaf dat je meteen een hoofdrol heb gekregen - spannend?

oh en annoylikehtewind - ik geloof wel dat die kinders ooit op kamers gaan hoor, en feesten kunnen de aanstaande journalisten inderdaad wel (we hadden laatst een svfeestje en mijn huisgenoot die ook journalistiek doet had het hele huis verbouwd met een stel mensen die bleven logeren... ernstig! en ik mocht niet eens meedoen! pfffft)... het is nu gewoon vervelend, want ik voel me verdomd eenzaam daar doordeweeks in zwolle en zo had ik het me niet echt voorgesteld :/ maarja komt wel goed dus, gewoon afwachten!
pi_42651882
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 20:00 schreef xuanery het volgende:

[..]

haha! weet je wat, ik beloof je dat ik mijn rode lange jas aan doe. valt wel op, trust me :p in welke kantine zit je normaal dan?

haha ik zal der ook wel ff op letten dan, ik zit normaal in de A-kantine
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 23:15:50 #96
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_42658430
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 20:01 schreef Sylvana het volgende:

[..]

haha ik zal der ook wel ff op letten dan, ik zit normaal in de A-kantine
Heeft A een kantine? . Zit al 3,5 jaar op Windesheim (CE) maar kom vrijwel nooit verder dan D en de C kantine. De koffie is trouwens veuls te duur
- verwijderd door admin -
pi_42664704
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:15 schreef sipper het volgende:

[..]

Heeft A een kantine? . Zit al 3,5 jaar op Windesheim (CE) maar kom vrijwel nooit verder dan D en de C kantine. De koffie is trouwens veuls te duur
Ja, A-kantine is de kantine van de School of Social Work, dus veel vrouwen
pi_42735855
Vanochtend training gehad voor dat gezondheidsproject waar ik aan mee ga doen met school. Kregen we allemaal informatie over waarom ze dat project gaan doen, wat onze rol er in is, welke protocollen we moeten opvolgen, voorbeelden van situaties waarin je terecht kunt komen, hoe een dag eruit ziet, wat je allemaal precies moet doen ( stappenplannen) en we hebben geoefend met de meetapparatuur.

Morgen krijgen we via de mail de planning, en ik heb me dus samen met 1 meisje opgegeven uit mn klas, en we worden in groepjes van 4 ingedeeld, en nou zit ik soms wel bij dat meisje uit me klas, en soms niet, dus dan moet ik met 3 mensen die ik niet ken die metingen gaan doen.

Hoop wel dat die scholen een beetje goed te bereiken zijn met OV, heb hier in Zwolle geen fiets natuurlijk...

Of ik moet voor die tijd al die vouwfiets hebben kunnen kopen en dat ik die dan meeneem.

Ik heb er iig al veel zin in
pi_42751372
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 20:00 schreef xuanery het volgende:

[..]

oh en annoylikehtewind - ik geloof wel dat die kinders ooit op kamers gaan hoor, en feesten kunnen de aanstaande journalisten inderdaad wel (we hadden laatst een svfeestje en mijn huisgenoot die ook journalistiek doet had het hele huis verbouwd met een stel mensen die bleven logeren... ernstig! en ik mocht niet eens meedoen! pfffft)... het is nu gewoon vervelend, want ik voel me verdomd eenzaam daar doordeweeks in zwolle en zo had ik het me niet echt voorgesteld :/ maarja komt wel goed dus, gewoon afwachten!
Ik zit altijd in de A kantine, hoe laat moet je donderdag daar staan dan? En dat het in het begin eenzaam is, ik had het ook in Groningen toen ik rechten studeerde. In het begin zit je een beetje te kniezen op je kamer in je eentje, voelde me er eerst ook niet echt thuis, dat 'thuis' gevoel bleef uit zeg maar. Maar zo langzamerhand leer je steeds meer mensen kennen en dan ben je gewoon steeds vaker weg. En Zwolle zelf, sja, ik ben er niet echt gek van. Ik woon op het moment weer bij mijn ouders in, had ook eerst het plan om zo snel mogelijk een kamer in Zwolle te bemachtigen alleen die stad trekt mij gewoon niet, beetje een saaie bende als je het vergelijkt met Groningen. Ik ben dan nu zelf ook meer aan het oriënteren op een kamer in Utrecht, zo ver is het niet van Zwolle af en je hebt een behoorlijk relaxte treinroute.

En leuk Sylvana, dat ene project, beetje wetenschappelijk veldonderzoek op je eigen gebied is altijd leuk natuurlijk En je zult wel vaak met de buurtbusjes moeten denk ik als je al die basisscholen moet aandoen, zal wel een aansluiting hebben van likemevessie. Dus wordt of rennen, of je ouwe vertrouwde Loekie mee
pi_42751750
Misschien dat die andere 3 groepsgenoten waar ik mee naar de scholen moet wel een fiets hebben, dat ik achterop kan, maar dat moet ik dus nog ff zien

Ben wel benieuwd dan of ik jou al gezien heb Marruk, als jij ook altijd in A-kantine zit

Ik heb een fotoboek, dus spreek me maar aan als je me ziet dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')