Ja dat kan maar dat kost, het printen dan. 6 cent per afdruk naar ik meen. En je hebt nog een windesheim pas nodig a 5 euro, te koop bij de lokale windesheim shop. Of als je een beetje rondkijkt kan je die passen overal wel vinden, iedereen slingert ermee rondquote:Op donderdag 28 september 2006 10:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nog een vraagje: ik heb thuis geen printer (tenminste, die doet ut niet), kan ik mijn huiswerk ergens op school printen en kun je daar je hotmail checken?
In elk gebouw heb je wel studielandschappen waar computers en printers staan waar je gebruik van kunt maken ( printen=6 cent per vel, eerst Windesheim pas kopen van 5 euro in de winkel en daar geld op zetten) Verder heb je computers en printers in het Mediacentrum in gebouw Cquote:Op donderdag 28 september 2006 10:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nog een vraagje: ik heb thuis geen printer (tenminste, die doet ut niet), kan ik mijn huiswerk ergens op school printen en kun je daar je hotmail checken?
tuurlijk, je kunt gewoon internetten en msnen wat je wiltquote:Op donderdag 28 september 2006 11:28 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Gefeliciteerd!
Hotmail checken kan dus gewoon daar?
Waar sta je dan? En zal ik je Xuanery noemen of...?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:48 schreef xuanery het volgende:
zit nu in m'n eerste jaar van journalistiek op windesheim, vind het een prima school. wel strontvervelend dat iederen uit mn klas nog thuis woont en ik niet meer, zo leer je ook niemand 'echt' kennen. denk je dat het studentenleven begint, gaat iedereen iedere avond nog terug naar hun mama. stiekem zou ik dat ook wel willen, maar dat zou vier uur reistijd per dag opleveren... pfft. ik ga wel naar dat denksportcentrum in m'n straat anders, misschien dat dat wat vrienden oplevert
oh en ik heb een 'baantje' als HSK uitdeelster om de week op de donderdag, dus als je me een keer ziet langskomen... zeg maar hoi!
Wacht maar een half jaar, dan zit een groot deel van de studenten journalistiek wel op kamers. Die houden namelijk wel van een beetje studentenleven! Bovendien is journalistiek sowieso een studie met veel kamerbewoners, net als bijvoorbeeld Calo. Bij ons zat ook na een jaar bijna iedereen (van de overblijvers, want journalistiek is nogal eens anders dan de meesten denken) op kamers. Dan moet je eens een andere studie op Windesheim gaan doen, die racen allemaal na de eerste les naar de bushalte/het station om de huisgemaakte stamppot te eten!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:48 schreef xuanery het volgende:
zit nu in m'n eerste jaar van journalistiek op windesheim, vind het een prima school. wel strontvervelend dat iederen uit mn klas nog thuis woont en ik niet meer, zo leer je ook niemand 'echt' kennen. denk je dat het studentenleven begint, gaat iedereen iedere avond nog terug naar hun mama. stiekem zou ik dat ook wel willen, maar dat zou vier uur reistijd per dag opleveren... pfft. ik ga wel naar dat denksportcentrum in m'n straat anders, misschien dat dat wat vrienden oplevert
Kleine kans dat je mijn zusje van 8 tegenkomt, die doet ook mee,quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:53 schreef Sylvana het volgende:
Oeh, ik mag echt een gaaf onderzoek doen met me klas
Normaal moet je de eerste periode voor sleutelsituatie 6 een onderzoek doen naar hoe de Hogeschool in elkaar zit en wat er verbeterd kan worden en hoe. Alleen nou mogen 4 klassen, waaronder dus de mijne, meedoen aan een grootschalig onderzoek van de VU Amsterdam naar de gezondheid van Zwolse basisschoolkinderen. Dus moeten we in groepjes van 4 naar basisscholen toe en daar dan fysieke metingen doen bij kinderen ( gewicht/lengte/omvang middel) en de kinderen in de bovenbouw moeten een vragenlijst invullen en de ouders van alle basisschoolleerlingen. En met de antwoorden van die onderzoeken gaan ze dan bijvoorbeeld projecten opstarten om kinderen meer te laten bewegen enzo
Echt een gave opdracht dus om een keer aan zoiets mee te werken
PM de naam van die school anders, dan kan ik over paar weken zeggen of ik daar geweest benquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:29 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Kleine kans dat je mijn zusje van 8 tegenkomt, die doet ook mee,.
haha! weet je wat, ik beloof je dat ik mijn rode lange jas aan doe. valt wel op, trust me :p in welke kantine zit je normaal dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:25 schreef Marruk het volgende:
Dan zal ik wel knoerhard 'Sara!!!!' schreeuwen
Hoe zie je er een beetje uit? Dan ben ik niet compleet de pisang als ik iemand anders aanspreek.
En ik word de 22e geïnterviewd voor die krant, doe mee met het toneelstuk voor kerst. Ben benieuwd wat het wordt, eerste keer dat ik met toneel mee doe en dan heb ik al meteen een hoofdrol. Maar komt vast wel goed.
haha ik zal der ook wel ff op letten dan, ik zit normaal in de A-kantinequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:00 schreef xuanery het volgende:
[..]
haha! weet je wat, ik beloof je dat ik mijn rode lange jas aan doe. valt wel op, trust me :p in welke kantine zit je normaal dan?
en wat gaaf dat je meteen een hoofdrol heb gekregen - spannend?
Heeft A een kantine?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
haha ik zal der ook wel ff op letten dan, ik zit normaal in de A-kantine
Ja, A-kantine is de kantine van de School of Social Work, dus veel vrouwenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:15 schreef sipper het volgende:
[..]
Heeft A een kantine?. Zit al 3,5 jaar op Windesheim (CE) maar kom vrijwel nooit verder dan D en de C kantine. De koffie is trouwens veuls te duur
![]()
Ik zit altijd in de A kantine, hoe laat moet je donderdag daar staan dan? En dat het in het begin eenzaam is, ik had het ook in Groningen toen ik rechten studeerde. In het begin zit je een beetje te kniezen op je kamer in je eentje, voelde me er eerst ook niet echt thuis, dat 'thuis' gevoel bleef uit zeg maar. Maar zo langzamerhand leer je steeds meer mensen kennen en dan ben je gewoon steeds vaker weg. En Zwolle zelf, sja, ik ben er niet echt gek van. Ik woon op het moment weer bij mijn ouders in, had ook eerst het plan om zo snel mogelijk een kamer in Zwolle te bemachtigen alleen die stad trekt mij gewoon niet, beetje een saaie bende als je het vergelijkt met Groningen. Ik ben dan nu zelf ook meer aan het oriënteren op een kamer in Utrecht, zo ver is het niet van Zwolle af en je hebt een behoorlijk relaxte treinroute.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:00 schreef xuanery het volgende:
[..]
haha! weet je wat, ik beloof je dat ik mijn rode lange jas aan doe. valt wel op, trust me :p in welke kantine zit je normaal dan?
en wat gaaf dat je meteen een hoofdrol heb gekregen - spannend?
oh en annoylikehtewind - ik geloof wel dat die kinders ooit op kamers gaan hoor, en feesten kunnen de aanstaande journalisten inderdaad wel (we hadden laatst een svfeestje en mijn huisgenoot die ook journalistiek doet had het hele huis verbouwd met een stel mensen die bleven logeren... ernstig! en ik mocht niet eens meedoen! pfffft)... het is nu gewoon vervelend, want ik voel me verdomd eenzaam daar doordeweeks in zwolle en zo had ik het me niet echt voorgesteld :/ maarja komt wel goed dus, gewoon afwachten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |