Ik luister lang niet altijd naar MIDNR, maar Rick van Velthuysen is inderdaad prachtig om te horenquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:08 schreef Chr1st1aan het volgende:
Rick van velthuysen! Midden in de Nacht!
Dat is tenminste lachen
Ik zal dan misschien niet de juiste stem voor de radio hebben. Maar ik zal zeker niet iedere keer weer proberen om van die ontzettend leuke (NOT) grappen te maken en er zelf dan het hardst om te gaan lachen zoals hij alleen maar doet.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:33 schreef alwaysleft het volgende:
Ik ben benieuwd als TS op de radio zou presenteren wat we dan voor een ''goede'' radio zouden krijgen![]()
Zo makkelijk iemand afzeiken terwijl je zelf in je broek zou schijten als je in zijn schoenen zou staan![]()
Waarschijnlijk wel, maar dat heeft natuurlijk niets te maken met het feit dat de TS die gast irritant vindt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:33 schreef alwaysleft het volgende:
Ik ben benieuwd als TS op de radio zou presenteren wat we dan voor een ''goede'' radio zouden krijgen![]()
Zo makkelijk iemand afzeiken terwijl je zelf in je broek zou schijten als je in zijn schoenen zou staan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |