Ehm, wie heeft er een bril in het huis?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:14 schreef frankium het volgende:
Ik denk die twee homo`s. Die met dat lange haar en die met die bril. Weet niet hoe ze heten..
laat maar, zie net dat ze broers zijn.
En je punt is?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:14 schreef frankium het volgende:
Ik denk die twee homo`s. Die met dat lange haar en die met die bril. Weet niet hoe ze heten..
Vandaar dat jij hier even langs komt zeker.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:22 schreef Piovan het volgende:
Alleen maar noobs en homo's kijken Big Brother.
Niks, ik dacht dat het een stel was maar zag pas later dat het broers waren...quote:
hij ziet neuken in de TT staan. dat trekt zijn aandacht natuurlijk onmiddelijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:23 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Vandaar dat jij hier even langs komt zeker.
Geile knolquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:06 schreef Kindervriend het volgende:
Zelf denk ik dat Marlies de eerste is die gepaald gaat worden. Dat is me toch een geile knol als je die af en toe bezig ziet, zeg.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:14 schreef frankium het volgende:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
En Marlies it is. En hard ook! Echt zo'n wijf dat anaal vernederd wilt worden met een Maclite terwijl de rest zich er op af trekt en haar helemaal onder spuiten![]()
Denk ik dan![]()
1.93quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:41 schreef Kindervriend het volgende:
[..].
Marlies is overigens wel 1 meter 93 schoon aan de haak, hè! Daar moet een stevige vent overheen, met wat ervaring. Ik zeg Egbert.
HAHA GOEIE!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:19 schreef Biancavia het volgende:
Ik denk Semih en Micheline.
Dat had Etiënne gedroomd ja.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:31 schreef Thieu_la_ling het volgende:
Etienne en Sabrinaa d0eidoeidoei 2de kindje voor Sabrina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |