Ik snap zijn reactie totaal niet.....quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:34 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
haha verslaafde
Maar idd het moet kunnen, maar ik snap zijn reactie wel![]()
Ik denk niet dat ze dit soort oefeningen 100 dagen lang gaan volhouden!quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:41 schreef Bloody_Hell het volgende:
Whehehe, een negerin verkleed als piraat een een zeekoe die staand oefeningen met 1 been doet die je eigenlijk liggend en met beide benen hoort te doen.
Ik vond hem de scherpste tot nu toe... en daarom krijgt hij nog een keer het voordeel van de twijfel.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
En daarom mag hij van mij opflikkeren!
Hij heeft lang niet meer getraintquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:41 schreef versabommie het volgende:
die playert leg te kreunen als een klein meisje hahaha
Ja het is misschien wat overdreven.. en ook de manier waarop het gaat is het meerquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap zijn reactie totaal niet.....
Echt is vind dat zo onbeschoft! Mijn (oude) vriendin was ook met zo iemang getrouwd... Hij hoefde maar *dit* of *dat* te zeggen en ze deed het....
Bij haar was het zo als ze dan weigerde was het *pets*
Daarom kan ik niet tegen zulke figuren en dat is niet racistisch bedoeld... want nederlanders doen dat ook....
En daarom mag hij van mij opflikkeren!
Waarom post je dat nou nóg een keer dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:42 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dit soort oefeningen 100 dagen lang gaan volhouden!
Hij smokkelt ook constant let maar eens op !quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:41 schreef versabommie het volgende:
die playert leg te kreunen als een klein meisje hahaha
Net of iedereen die net uit bed komt en nog niets aan zn uiterlijk heeft gedaan er perfect bijlooptquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:36 schreef versabommie het volgende:
Die Marcia kan me nu ook ff niet bekoren met die nerd-look!
Nerd-look is zoooooooooooooo 1984!
Mwah , zag net toch nog zat wat niet direct teruggrijpt naar nerdielooks!quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Net of iedereen die net uit bed komt en nog niets aan zn uiterlijk heeft gedaan er perfect bijloopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |