Was je zonder die clown wél fan van Beter Bed dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:23 schreef Bron het volgende:
Wat is dat voor depressieve clown?
Dat is toch geen reclame voor je zaak, om zo'n clown te gebruiken voor je retteketet reclame. Alsof die gast net een fles jenever achterover heeft geslagen en nu tevergeefs probeerd er nog wat leuks van de maken. Ik begrijp niet waarom Beterbed zo'n treurig figuur heeft gekozen als gezicht voor hun winkel.
Retteke![]()
Ik heb al een bed.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:28 schreef Rio het volgende:
[..]
Was je zonder die clown wél fan van Beter Bed dan?
I kill you all!!! I kill you all!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kunnen ze beter deze clown nemen![]()
[afbeelding]
Adriaaantje teringleiderquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:35 schreef Iamonlythemessenger het volgende:
Was deze clown beter geweest dan???
[afbeelding]
Wanna baloon ? They all float down herequote:Op maandag 21 augustus 2006 12:41 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
I kill you all!!! I kill you all!!
Henry, kill them! Killl them! Kill them!![]()
m'n topicje, je hebt hem niet eens gekochtquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:47 schreef Reza-impreza het volgende:
[afbeelding]
Rettekketet naar AARRGGGGG
Ja en dan op zo'n fluitje blazenquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:51 schreef NeoTribalist het volgende:
Lijkt me echt geweldig werk, de hele dag met een mega (neppe) glimlach op je smoel "retteketet naar beterbed"![]()
mee eens zijnde...quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:23 schreef Baklap het volgende:
De reclame blijft wel lang bij je in het hoofd zitten, negatief of positief. Reclame geslaagd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |