abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41063790
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:21 schreef Megumi het volgende:

[..]

MS heeft een controle op een blacklist met foute serienummers. De WGA update is te vermijden door geen automatiche update's te installen. Maar dat handmatig en speciaal te doen. Wat idd het voordeel van Windows Genuine Advantage is voor de consument is mij een raadsel. Het is in mijn ogen een stukje spyware. Mede omdat het regelmatig en ongevraagt naar buiten wil. Waar ik niet van houd.
dat heeft MS toegegeven en bij vita is het simpel: dan staat het in de EULA en wil je dat niet dan flikkert ie em waarschijnlijk gewoon op slot ofzo (en ja dat kunnen ze maken)
oke niet iedereen heeft internet maar die mensen hebben wga ook niet nodig
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:28:07 #77
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_41072033
Mensen koen vaak voor honderden euro's een PC dan kan dat Windows cdtje er trouwens ook van af. Maar WGA blijft spyware.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_41072178
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 20:28 schreef Megumi het volgende:
Mensen koen vaak voor honderden euro's een PC dan kan dat Windows cdtje er trouwens ook van af. Maar WGA blijft spyware.
ik wil best betalen maar als ik betaal wil ik een versie waarbij ik niet bij elke herinstall m0et activeren, als ze dat voor mij kunnen oplossen (en nee niet voor 500 euro een VLK kopen)
koop ik Windows
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:50:10 #79
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_41072987
Tis toch jammer dat de gros van de users hier van de OP alleen maar de woordjes "melding", "illegaal" en "Windows" leest en gelijk met allerlei WGA-items op de proppen komt, waar de TS dus helemaal niet om vraagt.

Dit topic is gedoemd om te blijven voorgaan als een topic vol WGA-gezeik en gaat daarom op slot.
So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')