Alleen homo's lachen met 'hihi'quote:Op maandag 21 augustus 2006 07:20 schreef optifree het volgende:
hihi kut voor je hihi
al had ik ergens anders een putlucht verwacht![]()
hihi wil je met me trouwen ohh zo lekkere sjonnie met je wannebe stratenmakers ferrari en je super coole voetbal tatoeages hihiquote:Op maandag 21 augustus 2006 07:36 schreef Camplo het volgende:
[..]
Alleen homo's lachen met 'hihi'![]()
OT.
Schoonmaken met citroenzuur
Hmzz...gefermenteerde melkresten in je thermosTkan.....quote:Op maandag 21 augustus 2006 07:00 schreef the_contract_killer het volgende:
thermostkan![]()
afgelopen vrijdag melk erin gehad voor bij de lunch,dat heb ik opgedronken en geen erg meer in gehad tot nu....mn overgeef zintuig werd gelijk geprikkeld door die stank.
shit,geen melk voor bij de lunch vandaag![]()
Ik nuttig in het geheel geen melkprodukten (okee, soms kaas) om die reden. We4lk volwassen zoogdier drinkt er nou melk, van een ander dier nota bene?quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:57 schreef mAst3rb33r het volgende:
Melk is voor kalfjes ...
Jemig wat veel! het is geen bier ofzo!quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:27 schreef Perfect-Stranger het volgende:
Ik word gek als ik geen melk kan drinken !!!
Dagelijks dan ook met gemak 1,5 á 2 liter per dag![]()
Uhmm.. katten, honden, egels... en er zullen vast nog wel meer dieren zijn die het lekker vinden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:16 schreef Rio het volgende:
[..]
Ik nuttig in het geheel geen melkprodukten (okee, soms kaas) om die reden. We4lk volwassen zoogdier drinkt er nou melk, van een ander dier nota bene?
Wat zal jouw sperma dik zijn, nogal ranzig bij de vrouwtjesquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:27 schreef Perfect-Stranger het volgende:
Ik word gek als ik geen melk kan drinken !!!
Dagelijks dan ook met gemak 1,5 á 2 liter per dag![]()
Ik drink zo'n 3 literquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:36 schreef masterdave het volgende:
[..]
Wat zal jouw sperma dik zijn, nogal ranzig bij de vrouwtjes
...ja lekker...en daarna weer uit drinken...quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:27 schreef Richard_dubbelB het volgende:
even in een sopie met een middel chloor ofzo?![]()
dit zijn nou de bruikbare tipsquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:27 schreef Richard_dubbelB het volgende:
even in een sopie met een middel chloor ofzo?![]()
Nog 1, flinke schep soda (eetlepel) en kokend water, even laten staan en daarna goed uitspoelen, dan zijn de nare luchtjes er wel uit!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:17 schreef the_contract_killer het volgende:
[..]
dit zijn nou de bruikbare tips![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |