quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe nou niet, ik zit net met een slok in mijn mond![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:26 schreef scanman01 het volgende:
Is Etienne haar nu gevolgd de badkamer in ?
welke stream??quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:26 schreef AiaS het volgende:
Etienne laat Sabrina nu niet meer uit zijn handen glippen. Man on a mission![]()
werk je op een SEH of zo?quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:29 schreef arneaux het volgende:
Ik baal nu echt als een stekker dat ik t niet kan zien. En dr komen ook al niet veel gewonden binnen dus dat schiet allemaal niet op zo.
Dit is al jįren de kracht van BB...quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:31 schreef buyukAbi het volgende:
Ik vind de reacties hier trouwens duizend keer leuker dan heel BB, wtf doe hierna nog maar een seizoen BB, ik lees hier wel mee!!
jij bent toch de broer van Semih?quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:31 schreef buyukAbi het volgende:
Ik vind de reacties hier trouwens duizend keer leuker dan heel BB, wtf doe hierna nog maar een seizoen BB, ik lees hier wel mee!!
quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
werk je op een SEH of zo?
Ik zie de eerste groep/kliek/roddel aanzetjes al onstaan trouwens
Haha, ik moest hardop lachen, dat is echt wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel doorzichtig.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Charmeoffensief....
Blondie zegt dat ze anti roken is. En Mr. Player overweegt om te gaan stoppen......
Hoe doorzichtig.
Idd, ondenkbaar zonder FOK.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit is al jįren de kracht van BB...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |