quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:12 schreef newsman het volgende:
[afbeelding]
Geachte heer de Mol,
Wanneer mag uw zender is oprotten van tv, het is elke avond bagger, zelfs de Funniest Home Vidioos, zend u dubbel uit.
Daarbij, willen wij gewoon weer is een zender, die goede series uitzend, zoals De Ateam, of Miami Vice, ik bedoel niet hetzelfde maar gewoon nieuwe series, dus geen Lotte.
Je indeling van Tv, is beneden alle peil, programmering heb je geen verstand van, gaarne zou ik u en alle betaalde netten een opdracht mee willen geven.
Maak weer is een gezellige avond Televisie, half negen leuke serie, iets wat we in de jaren 80 hadden.
Nee, ik hoef niet iedere dag Jan Lulder op tv en nee, Ruud Kullit, heeft zijn beste tijd ook gehad.
Meneer de Mol, sterf maar met je kut pauper tv, trouwens ik zou graag van u willen weten, neukt Bridget Maasland een beetje lekker, of houd ze alleen maar van kut hondjes.
Newsie.
wat hij zegt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 04:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Talpa bashen is zo 2005.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat een kansloos kneuzentopic.
Ren et Stimpy terug naar Nicelodeonquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:16 schreef RacerDKB het volgende:
als ze nou BB en dat gouden ding op Net5 uitzenden daar is toch nooit wat en dan Knight Rider en A-Team en Nickelodeon 's avonds op ''ye olde nickelodeon @ night'' doen
Naja, maar goed dat jij ook geen programmaindelingen maakt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:12 schreef newsman het volgende:
Daarbij, willen wij gewoon weer is een zender, die goede series uitzend, zoals De Ateam, of Miami Vice,
Nu kan ik het er wel redelijk mee eens zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:12 schreef newsman het volgende:
[afbeelding]
Geachte heer de Mol,
Wanneer mag uw zender is eens oprotten van tv, het is elke avond bagger, zelfs de Funniest Home Vidioos, zend u dubbel uit.
Daarbij, willen wij gewoon weer is eens een zender, die goede series uitzend, zoals De Ateam, of Miami Vice, ik bedoel niet hetzelfde maar gewoon nieuwe series, dus geen Lotte.
Je indeling van Tv, is beneden alle peil, programmering heb je geen verstand van, gaarne zou ik u en alle betaalde netten een opdracht mee willen geven.
Maak weer is eens een gezellige avond Televisie, half negen leuke serie, iets wat we in de jaren 80 hadden.
Nee, ik hoef niet iedere dag Jan Lulder op tv en nee, Ruud Kullit, heeft zijn beste tijd ook gehad.
Meneer de Mol, sterf maar met je kut pauper tv, trouwens ik zou graag van u willen weten, neukt Bridget Maasland een beetje lekker, of houd ze alleen maar van kut hondjes.
Newsie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |