abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41015157
Ik werk 6 dgn in de week bij een eetcafé en daar staat dus elke dag Skyradio aan.
Dagelijks hoor ik dus dezelfde nummers. Geen enkele uitgelaten. James Blunt, Maria Mena, dat ene nummer van Barbra Streisand, Celine Dion, Dido, Borsato, Boyzone met No matter what.
Damn, ik kan ze nog net niet voorspellen maar kan wel elke dag hetzelfde verwachten. Echt ernstig daarzo. Moet verboden worden. Nu!!!
pi_41016438
Begrijpelijk, normaal gesproken bij dit soort klachten over radio en televisie kun je zeggen dat je hem op een ander station kunt zetten of uit, maar het ik vind het inderdaad ook vreselijk om gedwongen te worden ergens naar te kijken.
Een heer met stijl
pi_41016470
Hebben/hadden ze bij Sky niet zo'n hit-garantie? Dat ze tussen zolaat en zolaat niet 2x dezelfde plaat draaien?

Of draaien ze elke dag tussen zolaat en zolaat dezelfde nummers als de dag ervoor?
pi_41016504
KinkFM !
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_41016546
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 00:11 schreef Italo het volgende:
Hebben/hadden ze bij Sky niet zo'n hit-garantie? Dat ze tussen zolaat en zolaat niet 2x dezelfde plaat draaien?

Of draaien ze elke dag tussen zolaat en zolaat dezelfde nummers als de dag ervoor?
Dat van die hitgarantie is waar, maar inderdaad heel vaak dezelfde nummers elke dag alleen in een iets andere volgorde.
Een heer met stijl
pi_41018354
Skyradio is toppie! Vooral als je aan het fokken bent is het erg rustgevend.
Tok.
pi_41024256
Ja, ik hoor nooit 2 keer hetzelfde nummer per dag. Dat scheeld al in vergelijking met een paar jaar geleden. Maar elke dag exact hetzelfde is ook killing!
pi_41026668
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:27 schreef vencodark het volgende:
Ja, ik hoor nooit 2 keer hetzelfde nummer per dag. Dat scheeld al in vergelijking met een paar jaar geleden. Maar elke dag exact hetzelfde is ook killing!
Dat is toch voor alle zenders zo? Op een Radio 3 of een 538 hoor je ook steeds dezelfde nummers, die uit de top 40, en die juist wel meerdere malen per dag.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_41038649
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 01:35 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Skyradio is toppie! Vooral als je aan het fokken bent is het erg rustgevend.
Vroeger lag jouw soort tenminste nog naakt aan de ketting...
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:39:49 #10
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_41041127
Radio Veronica!!!!
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')