No offense takenquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:17 schreef tnimble het volgende:
Kom gezellig naar de K&W meet en neem een deur, een kozijn, schroevendraaier, betiels, hamer, schaaf, potlood, duimstok, blokhaak en schroeven mee houden we daar te drimmelen een workshop.![]()
Jje kunt ook even naar drimmelen bellen of ze daar nog een deur hebben die afgehangen moet worden, hoef je geen deru mee te zeulen
Ik kan het je wel zo vertellen maar het is iets wat je een keertje moet zien en lieft mee helpen voor je het zelf zonder tegen problemen en onhandigheden aan te lopen en er niet 1 volledag met veel troubles aan te lopen klooien. (No offense.)
Utrecht Tnimble.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:58 schreef tnimble het volgende:
Hangt van de locatie van de locatie af
Klikquote:Op maandag 21 augustus 2006 08:37 schreef sanger het volgende:
Overigens kun je bij de Praxis en Gamma klusfolders halen waar een handleiding in staat.
Online kan natuurlijk ookquote:
Ik ging zoeken op google naar knieren en vervolgens zie ik jouw pimp my door projectquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:27 schreef tnimble het volgende:
Heb je een foto van die deuren, msichien zijn ze zo te redden! Zitten ze wel met scharnieren vast in die periode werden n.l. vaak knieren toegepast is wat lastiger dan om deuren te wisselen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |