Ik las 'penis'quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:06 schreef AffenStrudel het volgende:
Op vakantie zag ik ze weer...jongetjes van 6 met hangtieten en een pens waar je u tegen zegt.
Dit kan niet he.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:06 schreef AffenStrudel het volgende:
laat zo'n kind zwemmen verdrinken denk ik dan.
Precies, om later als een dikke hobbezak op reumapoten te strompelen is veel beter.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:23 schreef WanEnOonlie het volgende:
Sporten is heul niet gezond. Krijg je allemaal overbelasting van.
Ach. Je gaat toch al op je 40e dood aan een hartkwaal, dan hoef je minder lang rond te lopen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:25 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Precies, om later als een dikke hobbezak op reumapoten te strompelen is veel beter.
heeft iemand je annorexia aangepraat op fokquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:34 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Fok!ken is ook een sport zoveel posten kost ook veel energie. Ik ben al ruim 10 kilo kwijt dankzij Fok!![]()
Omdat ze zo lekker mals zijnquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:51 schreef dialMforMonkey het volgende:
Ik hou van kleine dikke kinderen.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:25 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Precies, om later als een dikke hobbezak op reumapoten te strompelen is veel beter.
Als je door de internetverdslaving vergeet te eten val je zo 10 kilo af...eigenlijk zouden we allemaal Danny geld moeten geven..............! ;')quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:34 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Fok!ken is ook een sport zoveel posten kost ook veel energie. Ik ben al ruim 10 kilo kwijt dankzij Fok!![]()
euro?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:52 schreef Wisselbeker het volgende:
[..]
Als je door de internetverdslaving vergeet te eten val je zo 10 euro af...eigenlijk zouden we allemaal Danny geld moeten geven..............! ;')
Jij met je autoritaire gedoe. Volgens mij heb je gewoon een trauma.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:54 schreef Met-Yvana het volgende:
Dikke mensen moeten gewoon op een dwangdieet in mijn optiek, allemaal naar fatcamps in de zomer. Ook hun auto's in beslag nemen , en weigeren bij de snackbars![]()
volgens mij heb jij een traumaquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:02 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Jij met je autoritaire gedoe. Volgens mij heb je gewoon een trauma.
Ik vind dikke mensen gewoon asociaal, is dat zo erg? Ze zijn nutteloos en verdienen een schop onder hun dikke kont ! Naar de sportschool ermee !quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:02 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Jij met je autoritaire gedoe. Volgens mij heb je gewoon een trauma.
ik hoop dat je schildklier er mee ophoud en dat jij over een paar maanden 350 kg weegtquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vind dikke mensen gewoon asociaal, is dat zo erg? Ze zijn nutteloos en verdienen een schop onder hun dikke kont ! Naar de sportschool ermee !
Het is toch waar? Ze kosten ons zorgstelsel veel geld met hun kwaaltjes, terwijl wij magere mensen daarvoor moeten betalen + ze zijn nogeens verschrikkelijk lelijk! Weg ermee !quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:08 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ik hoop dat je schildklier er mee ophoud en dat jij over een paar maanden 350 kg weegt
oftewel: relatieveer eventjes heel snel joh!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |