Dat heb ik dus al de hik hele tijd hikquote:De hik (lat:singultus) is een periodiek (om de paar seconden) optredende spontane onwillekeurige contractie van het middenrif of diafragma tijdens inspiratie, gevolgd door het plots sluiten van het strotklepje. Het verschijnsel is algemeen en iedereen heeft wel eens de hik gehad. De hik is meestal onschuldig en van korte duur.
Ja inderdaad, maar het gaat wel weer over denk hik!quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:00 schreef Kurk het volgende:
Da's hut.
Eerder een hikje!quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:02 schreef -Why- het volgende:
niet eens een slotje
sorry, ik doe alleen in noodgevallen aan gastmoddenquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:02 schreef -Why- het volgende:
niet eens een slotje
Weet ik!quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:02 schreef Iamonlythemessenger het volgende:
Als je lang genoeg je adem inhoudt gaat de hik vanzelf over
En ik ben geen noodgeval?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sorry, ik doe alleen in noodgevallen aan gastmodden
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:04 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Ogen dicht, met je vinger tegen je neus "knippen" als volgt:
met de duim de wijsvinger op spanning zetten, en dan tegen je neus.
succes !
Je moeder Alexxxxxx, je moeder!quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon een 13 in een dozijn kutuser.
Goeie grap, ook nog niet eerder gemaakt!quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:05 schreef opgebaarde het volgende:
10 minuten je adem inhouden, gegarandeerd dat je er dan vanaf bent
wat wil je dan met deze thread?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Goeie grap, ook nog niet eerder gemaakt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |