Dat ik erover klaag wil nog niet zeggen dat ik het niet doe.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:12 schreef Alicey het volgende:
Dan stop je met werken en vraag je een uitkering aan. Het is zo eenvoudig.
Das best een goed plan, ben ook al druk door aan het solliciterenquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:13 schreef Iamonlythemessenger het volgende:
Ga op een school werken dan.
Werken zelf niet erg, maar het kost zoveel tijd en het is zo nutteloos dat je dan thuis bent en dan 8 uur moet verspillen aan slapenquote:
Je werkt 16 uur?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:17 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Werken zelf niet erg, maar het kost zoveel tijd en het is zo nutteloos dat je dan thuis bent en dan 8 uur moet verspillen aan slapen
Waarom doe je het om er vervolgens over te klagen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:13 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat ik erover klaag wil nog niet zeggen dat ik het niet doe.
Die vlieger zal na drie kabinetten-Balkenende wel niet meer opgaan, vrees ik.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:12 schreef Alicey het volgende:
Kom op zeg, je bent principieel of je bent je het niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die vlieger zal na drie kabinetten-Balkenende wel niet meer opgaan, vrees ik.
Omdat je moeilijk thuis kan gaan zitten zonder geld he?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom doe je het om er vervolgens over te klagen?
Principieel zijn houdt in Nederland wel in dat je beter meteen een plekje onder de brug kan reserveren. Maar dan hoef je ook niet te werken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kom op zeg, je bent principieel of je bent je het niet.
Dan ook niet zeuren dat je moet werken als je weet waar je het voor doet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:30 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Omdat je moeilijk thuis kan gaan zitten zonder geld he?
win-win situatie dusquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Principieel zijn houdt in Nederland wel in dat je beter meteen een plekje onder de brug kan reserveren. Maar dan hoef je ook niet te werken.
ja, en dan wordt je full-time fok mod!quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:12 schreef Alicey het volgende:
Wat een onzin, sommige dingen moeten maar zijn wel kut...quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan ook niet zeuren dat je moet werken als je weet waar je het voor doet.
* Alicey ziet al uit naar de contractsbesprekingen met Danny.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:58 schreef LoveBoatCaptain het volgende:
[..]
ja, en dan wordt je full-time fok mod!
Onzin. Niemand verplicht jou om te werken. Er zijn ook manieren om in leven te blijven door veel minder te werken of zelfs niet te werken. Je maakt zelf de keuze om te gaan werken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:00 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Wat een onzin, sommige dingen moeten maar zijn wel kut...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |