abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41008086
Nou,

Omdat mijn andere fiets nog bij de mac staat sinds dat gare accefietje van gister. Ben ik genoodzaakt nu een van mijn oude roestige kroegen fietsen uit de schuur te mesten om daarvan de banden te gaan plakken.

Daar ben ik weer ff een tijdje mee zoet

Mijn klacht :

Waarom worden er geen degelijk sterke fietsen zoals vroeger gebouwd waarmee je tenminste niet zo vaak aan hoefde te werken

Tot zo
gebruiker 2609 is een stom ventje
pi_41008156
Dan moet je ook niet van die goedkope banden van de hema kopen.
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_41008423
quote:Waarom worden er geen degelijk sterke fietsen zoals vroeger gebouwd waarmee je tenminste niet zo vaak aan hoefde te werken

Waarom bestaat er zoals vroeger geen fatsoenlijke zinsopbouw meer?
Don't say you don't have enough time!!! You have exactly the same number of hours per day that were given to Helen Keller, Pasteur, Michaelangelo, Mother Teresa
pi_41008516
Kom op man. Daar ben je hooguit een half uurtje mee bezig.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_41008523
steel een fiets, je medelander doet het ook.

klaar, opgelost, slotje..
pi_41008537
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:18 schreef brood_korst het volgende:
Nou,

Omdat mijn andere fiets nog bij de mac staat sinds dat gare accefietje van gister. Ben ik genoodzaakt nu een van mijn oude roestige kroegen fietsen uit de schuur te mesten om daarvan de banden te gaan plakken.

Daar ben ik weer ff een tijdje mee zoet

Mijn klacht :

Waarom worden er geen degelijk sterke fietsen zoals vroeger gebouwd waarmee je tenminste niet zo vaak aan hoefde te werken

Tot zo
Heej, ik ben een fietsenmaker! En niet zomaar eentje, nee, de beste. Voor 50 euro plak ik die banden.
Tok.
pi_41008626
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:31 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Heej, ik ben een fietsenmaker! En niet zomaar eentje, nee, de beste. Voor 50 euro plak ik die banden.
voor 50 euro zet ik er een hele nieuwe verse binnenband in
pies on joe toe
pi_41008727
Niet aanstellen zo moeilijk is het niet. En anders koop kwaliteits spullen. Niet van van die aldi banden
pi_41008813
Waarom gap je niet gewoon een andere voorband.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  zondag 20 augustus 2006 @ 20:45:48 #10
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_41008998
Ik snap inderdaad niet waarom de mensheid nog niets heeft uitgevonden dat fietsenbanden plakken tot een einde brengt. We kunnen wel een paarse lama naar de maan sturen, maar uitgerekend het voorkomen van fietsenbanden plakken kunnen we niet voorkomen.
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_41009017
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:45 schreef Dirktator het volgende:
Ik snap inderdaad niet waarom de mensheid nog niets heeft uitgevonden dat fietsenbanden plakken tot een einde brengt. We kunnen wel een paarse lama naar de maan sturen, maar uitgerekend het voorkomen van fietsenbanden plakken kunnen we niet voorkomen.
dat je dan nog uberhaupt wil fietsen? waar blijft het vliegfiets request?
pi_41009050
alle banden gaan wel eens lek niet alleen fietsbandne
pi_41009143
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:30 schreef zarGon het volgende:
steel een fiets, je medelander doet het ook.

klaar, opgelost, slotje..

Steel een fiets, vrienden en familie van zarGon doet het ook.
pi_41009693
Nou het al opgelost

De fiets is bij de mac opgehaald en we hebben hem ff naar een kennis gebracht en die is fietsemaker. Lagers waren totaal versleten en alles naar de klote, 15 euro kreeg ik er voor terug

Nieuwe fiets gepakt kostte 35 en doet alles het van, licht etc.

Nu ga ik mijn andere kroegen fiets eventjes weer oplappen van de week.

Ik houd jullie op de hoogte van dit nieuwe spannende avontuur !!!
pi_41009728
Ik zie dit topic en ik denk:

Kut... mijn fietsband is kapot. Vergeten
pi_41009769
K heb weer een verse fiets Net geplukt

3de fiets in 2 maanden
pi_41009822
Mijn fiets stond nog gewoon op het station!
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_41009832
geplukt is jatten?
Jupiler is goed
pi_41009949
k heb hem gekocht, me vorige had ik gejat. Op het politie bureau hier. Kennis was aangehouden en had bij het vertrekken de fiets van oom agent mee genomen

maar dat ding is dus nu naar de klote !!!!

maar goed die fietsen maker zoekt het maar lekker uit met ze gestolen politie fiets
pi_41010099
ik vind plakken teveel werk, want ze gaan altijd na een week (of zelfs al na een uur) weer lek! ik zet er dan liever gewoon een nieuwe binnenband in (voor én achter) want dat kost me maar een uurtje werk, terwijl plakken i.c.m. herplakken minstens drie uur kost.

*ik heb twee linkerhanden ja, maar gelukkig kan ik dit werk later aan paupers overlaten, want dan heb ik me mSc, en verdien ik bakken met geld enzo.*
pi_41107586
Me fiets fietst heerlijk Alleen had hij gister een klein gatje in de bandje waardoor de bandje btje leeg liep

Maar die gozerd had hem gauw gefikst

Alleen heeft hij nog niet me zadel omhoog gezet
  woensdag 23 augustus 2006 @ 21:59:44 #22
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_41108649
welke slome doet er nu een uur over 2 bandjes?
met die nieuwe clips op de wielen heb je binnen 15 minuten voor en achter vervangen.
plakken duurt langer en banden kosten maar 8 euro als je hele dure neemt.
pi_41117310
Je band plakken is idd kut. Mijn fiets staat al 2 maanden op het station met een lege achterband .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')