Heej, ik ben een fietsenmaker! En niet zomaar eentje, nee, de beste. Voor 50 euro plak ik die banden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:18 schreef brood_korst het volgende:
Nou,
Omdat mijn andere fiets nog bij de mac staat sinds dat gare accefietje van gister. Ben ik genoodzaakt nu een van mijn oude roestige kroegen fietsen uit de schuur te mesten om daarvan de banden te gaan plakken.
Daar ben ik weer ff een tijdje mee zoet
Mijn klacht :
Waarom worden er geen degelijk sterke fietsen zoals vroeger gebouwd waarmee je tenminste niet zo vaak aan hoefde te werken
Tot zo![]()
voor 50 euro zet ik er een hele nieuwe verse binnenband inquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:31 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Heej, ik ben een fietsenmaker! En niet zomaar eentje, nee, de beste. Voor 50 euro plak ik die banden.![]()
dat je dan nog uberhaupt wil fietsen? waar blijft het vliegfiets request?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:45 schreef Dirktator het volgende:
Ik snap inderdaad niet waarom de mensheid nog niets heeft uitgevonden dat fietsenbanden plakken tot een einde brengt. We kunnen wel een paarse lama naar de maan sturen, maar uitgerekend het voorkomen van fietsenbanden plakken kunnen we niet voorkomen.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:30 schreef zarGon het volgende:
steel een fiets, je medelander doet het ook.
klaar, opgelost, slotje..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |