Que hablas???quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:10 schreef Herald het volgende:
Camplo je weet toch wel dat van roze naar bruin wel mag en van bruin naar roze niet
En wat heb dat ermee te maken?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat je hem aan de voorkant erin moet proppen
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:10 schreef Herald het volgende:
Camplo je weet toch wel dat van roze naar bruin wel mag en van bruin naar roze niet
nee sukkel, dat je niet van haar reet in haar doos moet stoppenquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat je hem aan de voorkant erin moet proppen
Mn oom en tante (allebei arts) vonden het ook niet kunnen. Mn vriendin gaat al NOOIT naar de dokter en zo wel dan is het echt mis. T"is gvd geen bejaarde. Kan je daar nergens een klacht over indienen ofzo? Zo'n man hoort z'n werk naar behoren te doen en niet 3 weken 3 verschillende conclusies trekken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:13 schreef Kazu het volgende:
[..]
![]()
Ken dat soort dokters, hier zitten er gelukkig 3, waarvan er 1tje ook zo'n bs dokter is die je gewoon behandeld als een 'griepje' oid. Erg irritant, als 't kan gewoon van dokter switchen...
Zal ze vast maagpijn van krijgen jahquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee sukkel, dat je niet van haar reet in haar doos moet stoppen
nee, maar wel blaasontsteking dus, dommequote:Op zondag 20 augustus 2006 20:15 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zal ze vast maagpijn van krijgen jah
NIET VAN TOEPASSING dus
Daar is het niet van.... zei ik al.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:19 schreef tonja het volgende:
Een blaas ontsteking is als ontvangende partij, als er van bruin naar roze wordt gegaan, zo opgepikt
Je geeft ons wel vertrouwenquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:23 schreef tonja het volgende:
Maar goed, mijn moeder is overleden aan maagkanker door een huisarts die vond dat ze zich maar aanstelde.
Een vriendin idem dito, met darmkanker. Ondanks dat het in haar familie zat.
Mijn pa kreeg het advies na aan zijn slokdarm te zijn ge-opereerd, om toch vooral mars en twix te eten, ondanks dat hij aangaf dat zijn ontlasting geel was.
Die is dus ook dood, het waren uitzaaiingen in zijn lever.
Een andere vriend heeft jarenlang doorgelopen met het idee dat hij de ziekte van Crohn had. Dat bleek een lactose intolerantie te zijn.
Een neef van me heeft jarenlang met jeuk rondgelopen voordat er een arts op het idee kwam een huidschraapsel onder de microscoop te bekijken. Die had dus gewoon scabies (schurft)... etc etc.
Sorry.quote:
Maar goed dat ze je maag er niet uitgehaald hebben.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:54 schreef Schuttingbeer het volgende:
ik had m'n knie gestoten laatst, ging die dokter amputeren!! Dus ik zeg: Hey, doe's ff niet.. deed ie het mooi wel. (en nogwel het verkeerde been ook).. dus, toen moest m'n goeie been er ook nog af, was mijn dossier met die van een andere patient verwisseld, hebben ze m'n baarmoeder verwijderd
.. IK BEN NOG WEL EEN DUDE, dus nu hinkel ik met een letterlijk lege maag rond.
![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:54 schreef Schuttingbeer het volgende:
ik had m'n knie gestoten laatst, ging die dokter amputeren!! Dus ik zeg: Hey, doe's ff niet.. deed ie het mooi wel. (en nogwel het verkeerde been ook).. dus, toen moest m'n goeie been er ook nog af, was mijn dossier met die van een andere patient verwisseld, hebben ze m'n baarmoeder verwijderd
.. IK BEN NOG WEL EEN DUDE, dus nu hinkel ik met een letterlijk lege maag rond.
![]()
Haha nee ze is niet zwangerquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:05 schreef Alicey het volgende:
Heb je haar niet gewoon zwanger gemaakt?
Maar dokters zijn ook mensen en kunnen nu eenmaal niet in 2 seconden een diagnose stellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |